Red Bull Air Race Rovinj

  • 29.03.2014

Rovinju bo tri dni med 11. in 13. aprilom kraljeval RED BULL AIR RACE Rovinj. Trasa dirke bo vzdolž severne obale, čisto blizu starega mestnega jedra. Obeta se šov kot ga še nismo videli! Eden od pilotov je tudi Slovenec Peter Podlunšek!

(Foto: Peter Besenyei © Predrag Vuckovic/Red Bull Content Pool)

2 fotografiji v galeriji

V petek, 11. aprila, je na sporedu trening.
V soboto, 12. aprila, so na sporedu kvalifikacije, kjer ni nobenega preračunavanja. Dvanajst pilotov se bo borilo 'proti štoparici' za čim hitrejši čas in s tem povezano čim boljšo uvrstitev, na podlagi katere se potem formira ti. TOP 12.
TOP 12 bo odprlo dirko v nedeljo, 13. aprila. Šesterica najhitrejših iz sobotnih kvalifikacij se bo borila proti šesterici najpočasnejših. Pari se bodo oblikovali po principu prvi proti dvanajstemu, drugi proti enajstemu, itd. Šestim zmagovalcem iz teh parov se bosta nato pridružila dva poraženca z najboljšima časoma - ti piloti bodo tvorili ti. SUPER 8 in se bodo pomerili v naslednjem krogu. Za najpočasnejše 4 poražence TOP 12 se tu dirka žal konča.
Osmerica pilotov iz SUPER 8 se bo spet pomerila v dirki na čas, pri čemer se najhitrejši štirje uvrstijo v FINAL 4, ostali pa izpadejo.
FINAL 4 prinaša končni obračun zadnjih štirih pilotov, v katerem najboljši in najhitrejši med njimi zmaga in dobi 12 točk v seštevku svetovnega prvenstva (skupaj 8 dirk).
Točke na tekmi dobi top osem pilotov, torej vsi, ki so se uvrstili v SUPER 8. Drugouvrščeni dobi 9 točk, tretji 7, četrti 5, peti 4, šesti 3, sedmi 2 in osmi 1 točko.
Podrobnosti na povezavi: Kratki vodič o tem, kako bo potekala dirka v Rovinju

V aktualni številki Playboya, ki vas čaka na vseh prodajnih mestih, si preberite intervju 20 vprašanj Tadeja Goloba s Petrom Podlunškom, edinim slovenskim pilotom, ki se mu je uspelo prebiti na prvenstvo Red Bull Air Race!
Peter je Tadeju v intervjuju o uvrstitvi v Red Bull Air Race Challenger Cup in o samem tekmovanju povedal tole:
"Red Bull Air Race Challenger Cup je tekmovanje znotraj siceršnjega svetovnega prvenstva Red Bull Air Race. V tem pokalu letimo novinci in bo letos prvič na sporedu prav zato, da bodo v enem letu, dveh ponudili novim pilotom možnost optimalne prilagoditve. V tem pokalu bomo sicer nastopali že svetovno uveljavljeni piloti z znanjem in izkušnjami, ki pa izvirajo iz klasičnega akrobatskega letenje, in zato potrebujemo nekaj časa, da se na to zvrst letenja pripravimo. Še posebno zato, ker so tekmovalna letala za Red Bull Air Race v tako imenovanem razredu masters drugačna kot klasična akrobatska letala. Predvsem so veliko hitrejša. Navaditi se je treba prizorišč, na katerih se leti, saj bomo tekmovali na istih prizoriščih, na istih progah kot tudi tekmovalci razreda masters, le da je finale challengerja Red Bull Air Race v soboto, mastersa pa v nedeljo. Tudi število tekem je enako, se pravi osem, le da bo na vsaki naši tekmi letelo le po šest pilotov. Razdelili so nas v nekaj skupin in meni se obetajo štiri tekme in upam tudi finalna tekma na Kitajskem."
Več v tiskanji izdaji Playboya!

Na www.playboy.si objavljeni članki in novice na to temo:

Formula 1 na nebu

Slovenec Peter Podlunšek se je uvrstil v Challenger Cup

 

Sorodni članki

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri