Lara Croft: Digitalni seks simbol

  • 10.04.2014

Lara Croft, digitalna protagonistka ene najznamenitejših serij iger Tomb Raider, bo prav letos praznovala 18 let. Naj seksi plenilki grobov zaželimo vse najboljše že zdaj obenem pa na hitro poglejmo malo v preteklost.

(Foto: promocijske fotografije)

8 fotografij v galeriji

Larin lik je postal tako zelo znan, prava kulturna ikona, da so po njeni zgodbi (zdaj že nekoč) posneli kar dva filma, v obeh je glavno vlogo igrala Angelina Jolie.

V kratko majico brez rokavov in tesne kratke hlačke so v preteklosti oblekli kar nekaj manekenk, med njimi na primer prsato Rhono Mithra, pa za kratek čas leta 1998 tudi Nell McAndrew. Slednja se je slekla tudi za Playboy, nakar jo je založnik Eidos odpustil, saj naj bi po njegovih besedah lik in franšizo Tomb Raider želeli izrabiti za promocijo številke z Nell brez dovoljenja. Leta 2008 je bila malo pred izidom osme igre v seriji (podnaslovljene z Underworld) vloga zadnje uradne 'žive' Lare dodeljena gimnastičarki Alison Carroll. Zanjo so uredili tudi poseben preživetveni trening specialnih enot (Special Air Service – SAS), priučila pa se je tudi rokovati z orožjem in se seznanila z arheologijo. Pridna.

Najnovejšo Laro so mojstri virtualnega kiparstva izklesali po podobi manekenke Megan Farquhar (naslovna fotka članka), sicer diplomirane novinarke in komunikologinje, ki pa ji uradno ne bo treba postopati po sejmih in potresavati z joškicama, medtem ko bo slinasta mladež padala vznak od razburjenja. Škoda, ne?

Tomb Raider: Definitive Edition

playstation 4, xbox one

Ker je bilo pričakovati, da bo raja navalila na novi dnevnosobni igralni konzoli, so se razvijalci odločili, da odlično igro Tomb Raider iz leta 2013 občestvu ponudijo še enkrat v prenovljeni, ostrejši polnoločljivostni podobi (1080 pik). Razlike med obema igrama so očitne, podvojilo se je tudi število izrisanih sličic na sekundo (prej 30, zdaj 60), učinki in osvetlitev dodobra izkoriščajo moč novih konzol in počutili se boste, kot da ste izpod kavča z muholovcem končno izbezali svoja očala z dioptrijo ter spregledali. A ne glede na vizualno močnejšo podobo igra v osnovi ostaja enaka, torej fantastična tretjeosebna avantura, v kateri boste uživali tako tisti, ki ste ji priložnost dali že pred letom dni, kot tisti, ki ste se z njo srečali prvič in se boste med ogledovanjem Larine zadnjice podali na pot odkrivanja izgubljenega kraljestva Yamatai.

Ocena: 4 1/2 od 5

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri