Martin Lindstrom: Nakup-ologija

  • 30.05.2010

Ali še bolje – v premislek pred naslednjim šopingom. Knjiga Martina Lindstroma, ameriškega tržnega strokovnjaka, Nakup-ologija (Medijski partner, 2009) razkriva resnice in laži o tem, zakaj kupujemo.

(Foto: Promocijski material)

Predstavlja orodja, ki delujejo, zgodbe o izdelkih in promocijskih aktivnostih, ki so propadle, in nas opozarja, da črno ni vedno črno in belo ni vedno belo. Kako si drugače razložiti znanstveno dokazan podatek, da grozeča opozorila na cigaretnih škatlicah v resnici – spodbujajo željo po kajenju?

Sorodni članki

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri