Bog vojne ima novo ime in ime mu je Titanfall

  • 16.04.2014

Večji nabor orožja, kot ga premore slovenska vojska: odkljukano.  Neutrudna hardcore deathmatch akcija, ob kateri konkurenca  popolnoma zbledi: odkljukano. Možnost priklica 6-metrskega robota titana iz 'nebes' in radostnega sejanja svinčene smrti med sovragom: odkljukano. Dvakrat. Za dobro mero.

(Foto: Respawn Entertainment)

7 fotografij v galeriji

Titanfall je prvoosebna spletna akcijska igra v kateri kot igralec prevzamete vlogo vojaka/pilota v eni izmed sprtih strani (Interstellar Manufacturing Corporation ali Militia) in sodelujete v večigralskih bojih z največ po šestimi igralci v vsaki ekipi. Igra je zasnovana kot zvečine večigralska izkušnja z nekaj primesmi puščavništva, njena posebnost pa so titani - visokorasle mehanske beštije z ognjeno močjo dveh, mogoče celo treh Švarcijev iz Komandosa na kupu. Kar je, verjemite nam na besedo, veliko. In najlepše pri vsem skupaj: tudi vi dobite svojega!

.

Platforme: xbox 360, xbox one, PC

Razvijalec: Respawn Entertainment

Založnik: Electronic Arts

Napovednik:

Pa še zabaven oglas:

Jaz, moj bojni robot & tvoja rit

Snovalci igre, bivši sodelavci Infinity Warda - skupina je "zakrivila" serijo iger Call of Duty - si boljšega imena zanjo pravzaprav ne bi mogli izmisliti, niti ji ga nadeti. Titani, jeklene beštije, namreč padejo v akcijo naravnost iz neba. No, iz mamaladje, ki kroži nad bojiščem. Seveda pa si ga morate najprej prislužiti. A pojdimo lepo po vrsti.

Kot smo uvodoma omenili, se lahko naenkrat po posameznem bojišču podi do 12 živih igralcev, da pa le ne bi tavali naokoli in imeli nič za uničevati, so razvijalci dodali računalniško vodene bote, ki jih nekaj zasede eno, nekaj pa drugo sprto stran. Sami se boste morali odločiti za enega izmed naslednjih vojaških poklicev, ki so na voljo: morilec (assassin), bojevnik (CQB) in strelec (rifleman). Vsakemu je na začetku na voljo njemu prirejen arzenal orožja, z dobrim, predvsem pa rednim igranjem pa boste lahko odklenili dodatna orožja, ki na koncu ločijo veterane od zelencev. Podobno je z bojnimi sposobnostmi vašega soldata. Med priboljške sodijo rentgenski vid, ščit nevidnosti in pa pospeški, s pomočjo katerih boste vladali nad nasprotno ekipo. V igri lahko z zbiranjem točk izkušenj dosežete najvišjo 50. stopnjo pilota, nakar se lahko odločite ali boste 50. stopnjo zamenjali za prvo in si poleg imena prilepili statusno ikonco. In potem so tu tudi posebne karte, ki jih boste med napredovanjem odklepali. Z njimi boste lahko nadgradili svoja orožja, postali še hitrejši in hitreje pridobivali izkušnje. Digitalna droga, ki se ji ne boste mogli upreti. 

Žur se seveda začne, ko bojišče med padci na tla preluknjajo prvi titani. Obstajajo tri klase teh mehanskih razgrajačev, ki nekako ustrezajo lahkemu, srednjemu in težkemu razredu. S striderjem boste sicer hitrejši in okretnejši, a hitro podlegli, če vas bo v kot stisnil ogre, tankovski titan, ki ga je najtežje spraviti na kolena. Če niste preveč domači v prvoosebnih strelskih igrah za začetek poskusite z atlasom, najbolj uravnoteženim izmed trojice in sposobnim tako hitrega napada, kot dobre obrambe, kadar je to potrebno. Seveda se boste naprednejši igralci med sabo domenili, kdo se bo vsedel v sedež katerega izmed titanov, kajti uravnotežena ekipa, ki med sabo sodeluje, bo imela večje možnosti za zmago. 

V igri je vsega skupaj petnajst večigralskih bojišč in pet načinov igranja na njih. Najbolj klasičen je seveda attrition ali recimo temu raje klasičen team deathmatch, ekipno rešetanje, v katerem pa šteje tudi ugonabljanje botov. Potem je tu način pilot hunter, v katerem šteje zgolj ubijanje sovragovih pilotov, v načinu hardpoint domination pa bo naloga vaše ekipe zajeti in braniti kontrolne točke na zemljevidu. Posebej zanimiv je način last titan standing, kjer se boste že v samem začetku znašli znotraj titana, a življenje boste imeli le eno samo, način capture the flag pa predstavlja klasično krajo zastave znotraj sovražnega tabora, ki jo je potem potrebno prinesti nazaj v domači brlog.

Kar nas pripelje do zadnje zaplate igre, ki je izšla pred kratkim. Razvijalci so končno v Titanfall dali možnost organiziranja privatnih bojev, kar pomeni, da se je začelo tudi klansko ropotanje in da bo igra kmalu postala gost velikih turnirjev, kjer bodo veterani zviška gledali na mladež, ki se udejstvuje v raznih fantazijskih 'igricah'. 

Končna razsodba

Na Titanfall smo pristaši večigralske akcije čakali kot vrnitev mesije v formo, pardon Messija v formo, in ni nas razočaral (medtem ko Messi nas pa je). Poleg Battlefielda 4 sodi trenutno med najboljše moštvene prvoosebne strelske igre. Razvijalcem je uspelo najti tisto sladko točko med velikostjo bojišč in številom igralcev, ki lahko sodelujejo v bojih, tej formuli bo zagotovo sledilo še več iger. Do vrha napolniti strežnike s 64 igralci je vsekakor težje, kot z dvanajstimi. In naslednja igra v seriji, Titanfall 2, bo na voljo za vse sisteme, ne samo za tiste, ki so okuženi z microsoftovim operacijskim sistemom. 

+ odlična mobilnost in akcija

+ uravnoteženost bojev in okolij

+ titani, titani in še enkrat ... TITANI!

- ni enoigralske kampanje 

OCENA: 5/5

Igro so nam posodili pri www.igabiba.si.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri