Need For Speed: Nočna konjenica

  • 12.01.2016

Zadnji del dirkaške igralne serije Need for Speed spet pokaže, zakaj želja po dirjanju in dirkanju po virtualnih ulicah ni nikoli povsem potihnila v nas. Kvečjemu rohneti in brneti je pričelo po uredništvu, kot bi družno pričelo rezgetati vseh 690 konjev pod havbo iz ogljikovih vlaken. Uganete, katerega športnika vozimo?

(Foto: EA)

8 fotografij v galeriji

Platforme: PC, Playstation 4, Xbox One

Razvijalec: Ghost Games, Criterion Games

Založnik: Electronic Arts

Igra Need For Speed je pred nami v svoji triindvajseti izvedbi in tokrat se nam predstavlja v podobi nočnega uličnega dirkanja, v spremstvu interaktivne štorije s ta zaresnimi igralci, da boste imeli občutek, da vas res obrajtajo, kadar zmagate, konkurenca pa res sovraži. Pot do Lamborghinija Aventadorja, s katerim smo se uvodoma pohvalili je sicer dolga in potrebno bo uspešno opraviti kar nekaj nočnih podvigov in uspešno bežati pred prometno policijo, da si ga boste lahko privoščili, a tudi šravfanje Subarujev in podobnih japonskih ščenet je povsem zadovoljivo, dokler vas pač duh igre ne prevzame do te mere, da poštekate, da tudi imidž nekaj velja, da furanje spimpanih in nafriziranih karbonskih beštij pač ni furanje spimpanih in nafriziranih karbonskih italijanskih beštij.

Slej ko prej vas bo zatorej potegnilo in pričelo vleči v smer, v katero razvijalci želijo, da vas odnese: ure in ure boste v virtualni garaži skrbno pregledovali dolge sezname opreme za vašo novo koreto in jo pridno nadgrajevali in prilagajali tja do šestnajst drsnikov (za uravnavanje vsega od tlaka v pnevmatikah do trdote amortizerjev) tako dolgo, dokler ne bo pod pokrovom gostila motora z močjo, ki prekaša moč normanske konjenice v bitki pri Hastingsu. 

Stopnje oz. izzivi, ki jih bo igra metala pred vaša kolesa bodo manj na začetku, precej pa proti koncu zahtevali kar nekaj prilagajanja nastavitev, saj boste določene asfaltne trase bolje zvozili s kakšnim Japoncem, prilagojenim drifatanju, druge pa z mišičnjakom, pri katerem boste med pritiskanjem na plin imeli občutek, da trga virtualni asfalt pod avtom (ne izklapljajte tresenja na nadzornem ploščku).

Vztrajanje se torej izplača, rezultat pa bo garaža naphana z vozili, za katera bi kakšen arabski šejk bil pripravljen v trenutku zamenjati cel harem devic. Mu jih ne bi odstopili, vam povemo!

Samo dirkanje je izvedeno odlično! Občutek hitrosti med igranjem je res dober in za zmage se boste morali večkrat kar potruditi, kar seveda pomeni zvoziti vse ovinke skoraj brez napake in prehitevati brez zaletavanja. Pri tem vam bo zagotovo šlo na živce dejstvo, da je umetna pamet kar sumljivo predobra, praktično se je nemogoče povsem odlepiti od zasledovalcev, ponekod pa vas bo že najmanjša napaka stala uvrstitve. Vaja vsekakor dela urbanega Sebastiena Loeba, zato vam drugega, kot to, da si vzamete čas, ne moremo svetovati. Vmes pa uživate v štoriji, ki ni ravno oskarjevskega materiala, pa tudi nekam kratka je, a boste v njej uzrli lepo podrpto oprsje ali dva in se ne preveč sekirali glede klišejev. Ker, če je kaj bolj klišejskega od vaše želje po tem, da bi imeli Ferrarija (četudi samo v obliki virtualnega modelčka) ...

Končna razsodba

+ reboot je koristna reč za serijo

+ odlična grafika, zvok in občutek hitrosti med dirkanjem

+ napredovanje skozi igro, občutek dosežkov

+ šravfanje jeklenih konjičkov

Igro nam je posodilo podjetje Colby, d. o. o. (www.igabiba.si).

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri