Mike Oldfield: Kitarist, ki je žalil milijarderja

  • 10.04.2014

Ko kot mlad glasbenik v vzponu igraš po lokalnih beznicah, ko odkrivaš svoj zvok in ko te žene lakota po slavi, ti pogodba z gigantsko glasbeno založbo diši bolje kot nabor mokrih češpljic, ki se pričakujoče drenjajo pod odrom.

(Foto: Promocijska fotografija)

Mike Oldfield, britanski glasbenik, ki igra številne inštrumente, a se primarno označuje za kitarista, je zato dolgotrajno pogodbo z založbo Virgin podpisal v naglici in z velikim nasmeškom na obrazu. Petintrideset let pozneje, točneje leta 2008, ko mu je pogodba končno potekla, je za njim resda ostala grmada izdanih albumov in uspeh, ki ga je mogoče opredeliti v milijonih dolarjev na njegovem računu, a prvi obraz Virgina, v prostranost vesolja segajoči Richard Branson, je Oldfieldu ostal trn v peti. Celo tako, da si ga je kar dvakrat privoščil v svojih pesmih, enkrat celo z žaljivkami, premeteno skritimi v Morsejevi abecedi sredi komada. Danes, ko nam bo vsak trenutek predstavil svoj že 25. studijski album, se Mike Oldfield ne zaletava več v ta pregovorni mlin na veter. Tudi zato ne, ker je nato prestopil k založbi Mercury, z malce poslovne rošade pa se je vse skupaj spet končalo pod znamko Virgin. A brez skrbi, Oldfieldov prepis desetletja dolge diskografije mu je namlatil še dobro milijardico, da lahko v bogataški spokojnosti ponudi Man on the Rocks, album utrjenega, prefinjenega, minimalističnega in predvsem žametnega roka.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri