Opel predstavil tehnologijo prihodnosti

  • 11.03.2016

Pri Oplu smelo pravijo, da opel GT concept, ki je svetovno premiero doživel letošnjega marca na 86. avtomobilskem salonu v Ženevi, predstavlja celo podobo športnih avtomobilov prihodnosti, ne samo oplov.

(Foto: Promocijske fotografije)

Gre za neposrednega potomca modelov opel GT in monza concept, je avantgarden in prvinski hkrati, nima kljuk na vratih, zunanjih ogledal in brisalcev vetrobranskega stekla.

Ključna inovacija modela so velika vrata z vgrajenimi stranskimi stekli, ki jih odlikuje brezhiben prehod s stekla na lakirane površine. Ko voznik ali sovoznik pritisne na stikalo v značilni rdeči liniji strehe, se vrata električno široko odprejo in omogočijo dostop do prostor­ne notranjosti. Pri odpiranju se vrata znatno poglobijo v prednja blatnika.

Dve kameri, nameščeni za blatnikoma, zagotavljata varen pregled pri vožnji v mestu. Sliko prenašata na zaslona na levi in desni strani kokpita – čas zunanjih vzvratnih ogledal in mrtvih kotov je tako del zgodovine. Vetrobransko steklo se nadaljuje v stekleno panoramsko strešno okno, zato lahko potniki uživajo v vozni izkušnji, ki je izjemno podobna uporabi modela 'targa' s snemljivo stre­ho.

Dolg pokrov motornega prostora razkriva zasnovo pogonskega sklopa modela GT concept: sredinsko nameščen motor spredaj, značilen tako za prvi opel GT kot tudi za legendo med ameriškimi športnimi avtomobili corvette, ki jo je izdelal GM. Težišče vozila je zato nizko in v sredini – idealno za športno vodenje in izjemno dina­miko v ovinkih.

Opel GT concept poganja zmogljiv enolitrski trivaljni turbomotor, ki temelji na ultrasodobnih povsem aluminijastih motor­jih, uporabljenih v modelih ADAM, corsa in astra. Športna izvedba ekstremno učinkovitega tehnološko naprednega bencinskega motorja razvije 107 kW/145 'konj' in največji navor 205 Nm (podatki o porabi še niso na voljo). Moč motorja s turbopolnilnikom se prek sekvenčnega šeststopenjskega menjalnika z obvolanskima prestavnima ročicama prenaša na zadnjo os z mehansko zaporo diferenciala. Dvosedežnik s skupno maso pod 1000 kilogramov od 0 do 100 km/h pospeši v manj kot osmih sekundah in doseže največjo hitrost 215 km/h. (P. B.)

Sorodni članki

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri