Discovery Channel nagradil bralce Playboya

  • 12.04.2010

Pet uporabnikov spletne strani Playboy.si smo nagradili s paketom za razvajanje avtomobila, ki ga podarja ekipa televizije Discovey Channel.

2 fotografiji v galeriji

Izžrebali smo nagrajence, ki so pravilno odgovorili na nagradno vprašanje: Kdo sta voditelja oddaje Uničevalca mitov (MythBusters)?

Pravilni odgovor: Adam Savage in Jamie Hyneman

Nagrajenci:

Peter Primc, Ilirska bistrica
Lorenca Maver, Tolmin
Naja Kofol, Slap ob Idrijci
Matej Starič, Trebnje
Valerija Simončič, Šmarješke Toplice

Vsem čestitamo. Nagrado boste prejeli po pošti.

Turbo mesec na Discovery Channelu

Z 29. marcem 2010 bo Discovery Channel, z zelo pričakovanim Turbo Mesecem, pritisnil na plin in se poklonil dvo- in štirikolesnim motorjem, strastnim voznikom in talentiranim ustvarjalcem za njimi. Pripravite se na najhitrejše motorje, ekstremne modele in divjo vožnjo. Programska shema je sestavljena tako, da bo vsekakor ugodila avtomobilskim fantazijam vseh gledalcev. 

Program Turbo Mesec bo vključeval dokumentarne serije, kot je Grmenje v Kansasu (Heartland Thunder); najbolj obsežno motociklistično dokumentarno serijo vseh časov Poženi (Twist the Throttle); v oddajah Pete prestave (Fifth Gear) boste potrošniki dobili najboljše nasvete; umetnost popravljanja, odkupa in prodaje avtomobilov boste deležni v seriji Trgovec z rabljenimi vozili (Wheeler Dealers); v Ameriškem Čoperju (American Chopper) se še vedno sestavlja neverjetne motorje, medtem ko si v oddaji Ulične predelave Berlin (Street Customs Berlin) lahko ogledate kako se predelujejo avtomobili.

Ne glede na to, ali ste predan »turbo« navdušenec, priložnostni občudovalec ali pa preprosto cenite umetnost izdelave avtomobilov, v Turbo Mesec se boste zaljubili!

Turbo Mesec se bo predvajal od ponedeljka do sobote, od 20.05 naprej, vse od 29. marca pa do konca aprila 2010.

Kaj si lahko obetamo?

Peta prestava 16, premiera 3. aprila ob 21.55
‘Peta prestava’ se vrača s še eno serijo avtomobilistične zabave. Bistvene nasvete spremljajo provokativne novosti, osupljiva vožnja in lepi avtomobili, ki vas vsak teden znova in znova vabijo pred male ekrane. Peta prestava obljublja še več novic o najpomembnejših avtomobilskih novostih kot kadar koli prej. Z mešanico kasakderskih podvigov in drugih izzivov pa potisnejo avtomobile in voditelje oddaje do skrajnih meja. Pridružite se Vicki Butler-Henderson, Tiffu Needellu, Tomu Fordu, Jasonu Plato, Timu Shawu in Jonnyju Smithu in prestavite motorje v peto prestavo!

Ameriški čoper 6, premiera 3. aprila ob 20.05
Serija se v šesto sezono pripelje s polnim gasom. Pridružite se akciji v Orange County Choppers (OCC), svetovno znanemu družinskemu podjetju, kjer izdelujejo motorje po naročilu. Podjetje vodi Paul Teutul starejši in njegova nestrpna sinova, Paul Teutul mlajši in Mikey. Spoznajte družino in odnose med njimi in si oglejte, kako se bo njihova dinamika spremenila za vedno.

Poženi (Twist the Throttle), premiera 29. marca ob 20.05
Motorje vozi na milijone ljudi; še več milijonov ljudi pa fantazira, kako bi bilo voziti te kulturne ikone hitrosti, svobode, umetniške izdelave in osebnega uporništva. Serija ‘Poženi’ bo gledalce popeljala  na neverjetno,  36.000 milj dolgo potovanje po svetu, kjer bodo lahko raziskovali osem najbolj znanih blagovnih znamk motociklističnega športa.

Trgovec z rabljenimi vozili (Wheeler Dealers 6), premiera 31. marca ob 20.05
‘Trgovec z rabljenimi vozili’ se na Discovery Channel vrača s šesto sezono. Ekipa bo gledalce navdušila z majhnimi popravili, ki naredijo veliko razliko in s katerimi lahko pri obnovi avtomobila veliko prihranijo. Mike in Edd imata proračun še manjši kot običajno, zato se bosta morala resnično potruditi, da jima bo obnova uspela.

Ulične predelave Berlin (Street Customs Berlin), premiera 30. marca ob 20.05
Discovery Channel in zloglasni avtomobilski fanatik Ryan Friedlinghaus, vam pripravljata avtomobilsko preobrazbo leta s serijo ‘Ulične predelavame Berlin’. Ta popolnoma nova serija predelave avtomobilov se odvija v glavnem mestu Nemčije, kjer želijo najbolj dolgočasne evropske avtomobile obnoviti in predelati v neverjetne in visoko zmogljive stroje. Pridružite se Ryanu in njegovim ameriškim pomočnikom: Alexu, Jeffu in Daneu, medtem ko se bodo privajali na novo okolje in zaposlovali ekipo evropskih mehanikov.

Grmenje v Kansasu (Heartland Thunder), premiera 1. aprila ob 20.05
Na Zahodu, v središču koruznega pasu, se odvija dirka, ki je prav toliko strastna in nevarna, kot je država v kateri se nahaja. To je skupnost, ki je prepojena z ljubeznijo do Amerike, ljubeznijo do družine in ljubeznijo do dirkanja. ‘Grmenje v Kansasu’ sledi 4 osebam na obrobju Kansas Cityja, ki živijo za eno samo stvar – za tekmo ob petkih zvečer. Spoznali bomo Tima Karricka, Justina Boneya, Toma Charlesa in njegovega sina Dana Charlesa, posameznike, ki jih vodi vznemirjenje hitrosti in konkurence.

Uničevalca mitov – Demolition Derby Special, premiera (INSERT TX)
V ‘Mythbusters Demolition Derby Special’ bo ekipa preizkusila štiri avtomobilske mite. Gostitelja Adam in Jamie bi rada ugotovila, ali je ključna scena iz filma ‘Hitrost’ realno možna ali je to le filmska umetnost. Ekipa bo ponovno, po treh sezonah premora, preverila zgodbo o dveh tovornjakih in čelnem trčenju. Medtem pa bodo Kari, Grant in Tory preizkušali štiri scenarije o avtomobilskih pregonih in ugotavljali kaj je le kliše in kaj je resničnost. Raziskali bodo, ali vas trčenje v stojnico s sadjem resnično pusti nepoškodovane in zmožne nadaljnje vožnje. Na koncu pa bodo ‘Uničevalci mitov’ preverili, ali avto, ki ga spustijo iz višine 1,5 kilometrov, potuje hitreje, kot avto, ki se vozi na tleh.

O družbi Discovery Communications

Družba Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) je vodilno medijsko podjetje s poljudnoznanstvenimi programi, ki dosega več kot 1,5 milijarde naročnikov v več kot 170 državah.  Z več kot 100 programi, med katerimi izstopajo Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science in Discovery HD, vodilni izdelki in storitve za namene izobraževanja ter raznolike storitve digitalnih medijev, med njimi tudi spletna stran HowStuffWorks.com, Discovery ljudem omogoča, da raziščejo svet, v katerem živijo, in potešijo svojo radovednost. V Evropi, na Srednjem Vzhodu in v Afriki 13 blagovnih znamk Discovery-ja z oddajami v 24 jezikih dosega skupno 202 milijonov naročnikov v 104 državah.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri