Ferrarijev vstopni kabriolet Portofino

  • 09.02.2018

Na frankfurtskem avtomobilskem salonu smo občudovali naslednika Ferrarijevega vstopnega kabrioleta californie T, FERRARIJA PORTOFINA. Je močnejši, ima lažjo, bolj trdno in bolj aerodinamično karoserijo agresivnejšega videza.

(Foto: promocijske fotografije)

7 fotografij v galeriji

Pod motornim pokrovom je sicer enak 3,9-litrski motor V8 kot v californii T, a so mu s predelavami moč povečali za 40, na okroglih 600 'konjev', navor pa znaša potentnih 760 njutonmetrov. To je dovolj, da portofino v 3,5 sekunde doseže 100 kilometrov na uro in suvereno pospešuje do 320 kilometrov na uro, k čemur pripomoreta tudi športni diferencial E-diff3 in program za elektronsko stabilnost F1-trac. Portofino je tudi prvi Ferrarijev GT, ki so mu namenili električni servo volan.

Portofino uvaja Ferraijev novi oblikovni pristop. Spredaj so mu namenili LED-razsvetljavo po zgledu ferrarija 488 GTB, celotna podoba pa je precej bolj agresivna kot pri californii T. Sveža je tudi notranjost z 10,2-palčnim zaslonom, občutljivim za dotik, novim volanskim obročem in preoblikovanimi sedeži, ki predvsem puščajo nekaj več prostora za noge potnikov na tesni zadnji klopi.

Novi ferrari pa s svojim oglasom posredno promovira tudi Slovenijo, saj so promocijski video zanj med drugim posneli na črnokalskemu viaduktu, v koprskem mestnem središču, na kolesarski stezi med Žusterno in Izolo ter v Ljubljani.

TEKST Playboy
FOTO Ferrari

Sorodni članki

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri