Mož, ki oblači Playboyeve nagice

  • 07.03.2008

Gojko Zrimšek, art direktor pri Playboyu, ki nad podobo revije bdi že od izida njene prve številke leta 2001, je med moško populacijo bolj kot po svojem imenu znan po vzdevku 'tisti s sanjsko službo'!

(Foto: Margita Z.)

2 fotografiji v galeriji

Med njegovimi delovnimi nalogami so namreč tudi obvezno iskanje in druženje s privlačnimi dekleti ter udeleževanje fotografskih snemanj za Playboyevo dekle meseca. »Zlagal bi se, če bi rekel, da v svojem delu ne uživam!« pripomni z nagajivim nasmeškom na obrazu.

Popoln deloholik

Diplomirani industrijski oblikovalec je med sodelavci in prijatelji znan predvsem kot nepoboljšljiv deloholik, velik uživač in gurman. »Dan je enostavno prekratek, da bi lahko naredil vse, kar bi si želel. Čisto preveč stvari me zanima in veseli,« poskuša opravičiti naziv deloholika.

Med njegovimi hobiji so slikarstvo, kiparstvo in modelarstvo. Mnogo njegovih slik visi na stenah domov znanih Slovencev, nekaj v Londonu, ena je našla svoj prostor tudi v New Yorku v pisarni uredniškega direktorja Playboya Davida Walkerja.

Ustvarjanje elektronske glasbe ga spremlja že leta, pri čemer je ustvaril glasbeno podlago tudi za nekaj oglasnih sporočil. Seveda ne smemo pozabiti na kuhanje. »Kuhanje je moja ljubezen. Nanj gledam kot na vsakodnevno ustvarjanje vedno nove in drugačne umetnine. Še danes ne znam pripraviti enake jedi dvakrat zapored.«

Spreten s šivanko

Morski zanesenjak bolj kot mirno plovbo z jadrnicami obožuje podiranje hitrostnih rekordov na svojem katamaranu. Hitrost je bila njegova strast že v rani mladosti, ko je s prijatelji na domačem vrtu 'šraufal' motorje. »Vsak motor sem predelal. Ne bi trdil, da so bili zatem videti ravno lepši, zagotovo pa so bili hitrejši in predvsem drugačni.«

Takrat se je začel ukvarjati tudi s šivanjem. »Želel sem si motorističnih oblačil, ki bi mi poleg zaščite nudila tudi udobje. Tako so nastale moje prve hlače, narejene iz platna, usnja in umetnega krzna,« pripoveduje Gojko. »Že takrat sem podzavestno sledil načelu, da mora oblika slediti namenu, katerega zagovorniki so bili tudi Mies van der Rohe in Le Cobusier.« Sčasoma je začel krojiti nenavadne kose oblačil, namenjene vsakodnevni uporabi. In ko se je pri pripravah na zadnje

Playboyevo fotografiranje izkazalo, da stilistka nikakor ne more najti ustrezne kapice in krilca, je zavihal rokave in se lotil dela sam. »Sešil sem šest čepic, preden sem ustvaril tole, ki krasi marčevsko naslovnico. Vse skupaj pa mi je vzelo dobre tri ure časa.« In krilce? »Ah, temu težko rečem podvig. Mislim, da sem ga sešil, medtem ko sem čakal, da se skuhajo testenine, « doda v krohotu.

Tekst: Wendy Clark

Vir: Nova

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri