Zlata Okugić

  • 11.05.2012

Pridna šolarka in strastna plesalka se je manekenstvu upirala do zadnjega. Danes je vrhunska manekenka. Trenutno sodeluje v kampanji blagovne znamke Mura, ob tem pa že razmišlja o novih poslih v Milanu, kjer je nedavno pod okriljem agencije Women Management delala za vrhunske znamke Krizia, Versace, Goldwell in Antonio Fusco.

(Foto: Aleš Bravničar)

3 fotografije v galeriji

Je danes v Sloveniji sploh še dovolj prostora za vedno več manekenk?

Mislim, da v Sloveniji vsekakor ni dovolj prostora za vse naše manekenke. Smo zelo majhen trg, ki je že tako prenasičen. Kako se potem znajdeš z delom v Sloveniji, je seveda odvisno od samega modela, ampak realno je priložnosti v Sloveniji zelo malo. Zato potem modeli odhajamo v tujino, kjer je zaradi večjih trgov posledično tudi več dela in priložnosti.

Kako pa se s slovenskih modnih brvi prebiješ v tujino?

Saj veš, kako pravijo, da moraš biti ob pravem času na pravem kraju. Modeling je žal tak posel, da nikoli ne veš, ali boš naročniku všeč ali ne. Veliko je zavrnitev, zato je dobro imeti trdo kožo in veliko potrpežljivosti. So pa vsekakor tudi lepe strani tega biznisa, ker lahko kot uveljavljen model veliko potuješ in spoznavaš kup zanimivih ljudi. Verjetno je zato tudi toliko zanimanja za preboj naprej.

Bi bilo smiselno v Sloveniji še kdaj ponoviti resničnostne šove, na katerih izbirajo nove manekenke?

Smiselni za sam posel manekenstva ti resničnostni šovi niti niso, ker je delo v tej industriji tako ali tako vezano na izkušnje in znanje posameznega modela. Mogoče imajo ti šovi neko dodano vrednost za promocijo samega dela v manekenstvu, ampak za res top profesionalni segment, ti nimajo neke teže. Tu mi pade na pamet denimo Valerija Kelava, slovenska manekenka. Ona je med 50 najuspešnejšimi manekenkami, poznajo jo po vsem svetu, ampak to je postala, ko so jo opazili na modni stezi v Londonu. Šele od tam je lahko začela vrhunski del svoje kariere.

Radi verjamemo, da je v modni industriji veliko seksa, ker se toliko lepih ljudi vedno zadržuje na kupu. Je v tem kaj resnice?

Mogoče v tujini. [smeh] V Sloveniji je življenje manekenk precej neglamurozno, ker večina to počne poleg študija oziroma kakšnih drugih obveznosti. V tujini se manekenke in manekeni res družijo veliko bolj, ker se večinoma ukvarjajo samo s tem poslom, zato verjamem, da je med njimi tudi veliko parčkanja. Na koncu seveda vsi kupujemo embalažo, pozabimo, da je najpomembnejša vsebina, ker embalaža z leti zbledi in lahko postane dolgočasna.

Kateri v javnosti opaženi moški v Sloveniji se po tvojem mnenju najbolje oblači?

Franci Planinšek, ki ga sicer tudi osebno poznam in vem, da sledi modnim trendom. Saj pri nas se moški na splošno ne oblačijo slabo, sicer še vedno neprimerljivo s kakšnimi Francozi ali Italijani, ampak za to je krivo tudi plasiranje moške garderobe v Sloveniji, ki je bistveno slabša kot ponudba za ženske.

Kaj boš počela, ko se boš naveličala manekenskih opravil?

Hm, kaj pa vem. Najprej bi rada dokončala študij, dolgoročnih ciljev pa nimam, se mi jih ne zdi smiselno ustvarjati, ker nikoli ne veš, kam te življenje odpelje.

---

Foto: Aleš Bravničar, tekst: Darjo Hrib


Ličenje: Tina Fabjan, vodja umetnikov ličenja Max Factor Stiliranje: Inja Savski Asistenta fotografa: Andraž Blaznik, Grega Gulin. Nogavice Stay Hip (www.wolford.com), bolero Juicy Couture. Posneto v salonu Rolf Benz (Kristalna Palača BTC City Ljubljana). Za pričesko smo uporabili izdelke Senscience laboratorijev Shiseido.

Sorodni članki

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri