Eva Ahačevčič

  • 13.04.2012

»Si kdaj razmišljala, da bi bila manekenka?« Takrat 16-letna Eva Ahačevčič je modni skavtinji sprva lahko odgovorila nikalno. To ni bilo v njenih načrtih, toda avanturistični duh jo je gnal, da se vendarle preizkusi, misleč, da bo to zgolj kratkotrajna izkušnja pred objektivom profesionalnega fotografa.

Sedem let pozneje ima Eva za seboj številne modne revije in fotografiranja, tako doma kot v tujini. Kljub temu pravi, da se še vedno ne počuti kot profesionalna manekenka. Hvaležna je za vsako delo, ki ga dobi, in zaupanje, ki so ji ga tako domači kot njeni sodelavci izkazali na tej izredno uspešni poti, ki pa še zdaleč ni v ciljni ravnini.

(Foto: Aleš Bravničar)

3 fotografije v galeriji

Sedem let pozneje ima Eva za seboj številne modne revije in fotografiranja, tako doma kot v tujini. Kljub temu pravi, da se še vedno ne počuti kot profesionalna manekenka. Hvaležna je za vsako delo, ki ga dobi, in zaupanje, ki so ji ga tako domači kot njeni sodelavci izkazali na tej izredno uspešni poti, ki pa še zdaleč ni v ciljni ravnini.

Eva se danes opiše kot študentka novinarstva, manekenka in izvršna urednica, vse poti pa jo tako ali drugače vodijo v modni svet. Tu je doma, napolnjena z znanjem, ki ga lahko deli tako v sliki kot v besedi. Zgodbe, ki jih pove, so navdušujoče.

Kot denimo ta, ki predstavi Evo kot ambasadorko švicarske zeliščne vode, položaj, ki ji je omogočil potovanja od St. Tropeza do Monaka, ne nazadnje celo do New Yorka. Tam se je gibala v družbi Piercea Brosnana, Ume Thurman in Aleca Baldwina. »Presenetili so me, da so kljub slavi izredno preprosti ljudje. Mogoče banalen primer, pa vendar: že to, da me je brezčasna Sharon Stone potrepljala po rami in pohvalila mojo obleko, je bil nepozaben trenutek.«


Ko gledate Evo, si verjetno mislite, da takšnim lepoticam res ni težko v življenju. A Eva zatrdi, da obrazna simetrija le ni vse. »Lepoto se da odlično unovčiti, če jo spremljajo še odgovornost, želja po učenju, komunikativnost, prijaznost in notranji mir. Čeprav bi si včasih želela, da bi znala močneje udariti po mizi, je prav nekonfliktnost tista, po kateri sem poznana in me rešuje. Premislim, kaj komu rečem.«

Dobro usklajen paket, ki je pomagal polniti njen življenjepis z vrhunskimi posli. Posnela je nešteto fotografij, bila je v reklamah za Night Fever, Cockto, Nescafe in Niveo, najbolj pa je ponosna na modni reviji za Christiana Audigierja v Barceloni in Las Vegasu, na modno revijo kopalk Liz Hurley v Monaku in na modno revijo večernih oblek Matthewa Williamsona v sklopu tedna mode leta 2008. Prav posebno mesto v njenem srcu zasedajo predvsem sodelovanja s slovenskimi oblikovalci.


In ko lepota postane magnet za nespodobna povabila? Eva pravi, da če ne zapeljuješ, te tudi netaktni snubci ne obletavajo. Je pa prek Facebooka prejela kar nekaj čudaških povabil v slogu: »Pojdi z mano na pijačo. Če ne greš, ne veš, kaj zamujaš.« Moraš pač biti pogumen, če si le eden od več kot 2400 njenih spletnih prijateljev. »Vsake toliko tudi koga zbrišem,« potem namigne v smehu.

Bolj resen obraz dobi, ko omenimo seks kot orožje žensk v poslovnem svetu. »Žalostno se mi zdi, da ženske igrajo na to karto. Še bolj neodgovorno pa se mi zdi, da moški padajo na to pri tako odgovornih stvareh, kot je poslovanje.«

Dekle, ki je ne morete kupiti z nakitom in rožami, saj jo pri moških prepričata pogovor in odnos do drugih ljudi, v prihodnost stopa spontano. Če bo naneslo, pravi, bo nakit, ki ga zdaj izdeluje v prostem času, nekoč morda postal celo prava modna linija.

Foto: Aleš Bravničar
Tekst: Darjo Hrib

Sorodni članki

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri