Tamara Jančič: Nazaj k naravi

  • 03.05.2019

Prva stvar, ki jo opaziš pri eterični Tamari Jančič, so njene čudovite modre oči.

dodatno na otvoritveni spread (Foto: Ales Bravnicar)

7 fotografij v galeriji

Devetindvajsetletno dekle iz Celja vedno deluje umirjeno, nasmejano in sila prijazno, zraven pa jo po navadi kar razganja od energije. Njena neusahljiva ljubezen do življenja in dobrih vibracij jo je združila z možem Jako Jančičem, s katerim skupaj vodita nadvse uspešno slovensko družinsko podjetje Wood Stock Eyewear. Če zadnjih nekaj let niste živeli kje pod skalo zagotovo veste, da woodstockovci izdelujejo verjetno najboljša in najbolj cenjena lesena sončna in korekcijska očala ne samo v Sloveniji, ampak tudi onstran meja naše podalpske domovine, kamor se jih obilno število izvozi. Z Jako sta podjetje ustanovila leta 2013 s poslanstvom, da se pri izbiri in izdelavi očal stoodstotno posvetita stranki in da je les v celoti fair trade certificiran in nikoli posekan na črno.

Tamara je Jakova desna roka pri snovanju idej, načrtovanju in oblikovanju novih kolekcij očal, izbiri lesa in kakopak tudi optike – to je namreč njen primarni poklic. Sama rada prizna, da v tem delu nadvse uživa. »Če nekaj delaš s srcem, potem sploh nimaš občutka, da hodiš v službo,« nam navdušeno zaupa postavna Štajerka. Njena največja strast je bosonogi sprehod v gozdu in poslušanje njegovih zvokov. V tej naravni idili, v kateri si je ustvarila tudi svoj dom – z Jako živita in delata dobesedno sredi gozda – najde inspiracijo za življenje. Največkrat jo srečate brez ličil, ko hiti po sestankih s kovčkom vzorčnih očal, opremljena z nasmeškom na obrazu in Michaelom Jacksonom v slušalkah. Njegov Man in the mirror je bil tudi navdih za letošnjo kampanjo ozaveščanja o našem pravem bistvu, ki se je že loteva s pomočjo obilice znanih Slovenk in Slovencev, prepoznavnih obrazov in prijateljev njune blagovne znamke.

Že v mladosti je bila Tamara glavna na dvorišču pod blokom in povezovanju otrok med seboj. Ta dar je prenesla tudi na filozofijo podjetja. »Nedvomno mora našo kampanjo v objektiv ujeti pravi fotograf, tak, ki bo s svojim izostrenim očesom ujel bit in srž naše blagovne znamke,« razloži Tamara. Z našim Alešem sodelujeta že vrsto let, saj sta posnela že kar nekaj kampanj za očala Wood Stock. Aleš je sicer zvesti oboževalec njunih izdelkov in ima doma v osebni zbirki nekaj čudovitih primerkov, ki sta jih Jaka in Tamara unikatno izdelala prav zanj, prav po tipu njegovega obraza. Tako je bilo zgolj vprašanje časa, kdaj se bo končno zgodilo sodelovanje Wood Stock x Playboy.

Letos so prve dni novega leta spakirali kovčke in jo pred večjo pošiljko snega in mraza popihali na jug Mehike, v provinco Chiapas, kjer so v srcu divje narave, z jaguarji naseljene džungle in zapuščenih majevskih templjev v tropskem pragozdu posneli čudovite, nežne fotografije zbliževanja naše lepotice z naravo. Podjetna Tamara, ki je 1500 kilometrov dolgo popotovanje ob meji z Gvatemalo izkoristila tudi za snemanje kataloga nove kolekcije očal, je pod tolmuni in slapovi, samotnimi kraškimi jamami brez dna in divjim vrvežem džungle stoodstotno uživala. Tudi nas je zamikalo, da bi v senci njenih sončnih očal videli Mehiko skozi mavrične oči.

Foto Aleš Bravničar/Www.Bravnicar.Com/Skycrew.Org Tekst Playboy

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri