Trije komadi, ki jih brez interneta ne bi nikoli slišali

  • 25.10.2012

Internet je fantastičen medij, ki omogoči kreativnim ljudem, da nam postrežejo z glasbo, ki je založbe nočejo niti povohati.

(Foto: Maksim Toome / Shutterstock)

Glasba je miselni proces. Če imaš talent, zamisel in zmožnosti za izvedbo, je potem edino vprašanje le, kako boš svoj produkt posredoval množicam. Tam zunaj so ljudje, ki imajo vse našteto, internet pa jim omogoča tisto slednje: da svoje stvaritve predstavijo svetovni publiki.

To so komadi, ki bi jih odvetniki z avtorskimi pravicami povozili, če bi zaslužili le en cent. Komadi, ki ne pritegnejo zanimanja založb, ker niso velika imena (ali ker niso prišli s priporočilom Timbalanda). So le komadi, ki so fantastični, zabavni, neverjetni in ki jih lahko poslušamo - in v njih uživamo - samo zato, ker nam to dovoli svoboda interneta.

GUYZ NITE : Die Hard

Zafrkantski komad, posvetilo eni najboljših akcijskih serij, v lirični niz spravi celotno zgodbo prvega dela Umri pokončno. Če ste ljubitelj Johna McClana, njegove umazane spodnje majice in površinskih vulgarizmov, boste v tem komadu uživali prav tako kot mi. Mimogrede, Guyz Nite že dela naprej.

Yang&Lima : Tematski komad serije IGRA PRESTOLOV

Lahko rečemo le - OMG! Vrhunska orkesterska glasbena konstrukcija, ki sicer vabi v začetek vsakega dela vrhunske televizijske serije Igra prestolov (Game of Thrones), je v rokah mladega violinista Jasona Yanga in glasbenega ljubitelja Rogerja Lime dosegla novo raven.

Oba sta sprva sicer predelavo komada izdelala po svoje - ko obe združimo v eno melodično zmes, pa dobimo rezultat, ki dviguje vse naše fantazijske dlake na telesu. Komaj že čakamo na tretjo sezono!

RA-ON : Gangnam Style (akustična verzija)

Ko slišite tako odštekan elektro komad, kot je korejski virusni fenomen Gangman Style (original slišite tule - mimogrede, ima že preko 531 milijonov ogledov!), si težko predstavljate, kako bi ga lahko spravili v akustično verzijo. Triu Ra-On je uspelo in dobili smo neverjetno simpatičen komad, v katerem se pokaže, da je glas lahko čisto svoj inštrument.

 

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri