Seks miti v katere še vedno verjamemo

  • 09.08.2012

Moški seksamo za šport, ženske med študijem postanejo lezbijke, vsi pa kupujemo le tiste izdelke, ob katerih vidimo še kakšno nago babo. Kajne?

(Foto: Gorgescu Gabriel )

1. Moški smo tisti, ki rade volje seksamo tudi, če z dekletom ne želimo imeti nobenega nadaljnega opravka

Mit, ki ga dodatno podpihuje Hollywood, v romantičnih komedijah rade volje predstavi lik moškega, ki brezsramno podira nešteto deklet in se pri tem ne obremenjuje s konceptom dolgoročnega razmerja. Da je seks za moške samo šport, nas je učil tudi Joey v Prijateljih, pa Charlie Sheen v komični seriji Dva in pol moška (vsaj dokler ga niso deklarirali za mentalno vprašljivega in ga prekategorizirali v hollywoodskega norčka) in, če ste nekoliko na začetku Y generacije, Sam Malone v malo manj komični seriji Na zdravje!

Leta 1989 je bila celo spisana raziskava z naslovom Razlike med seksoma v dojemanju spolnih ponudb (parafrizirano iz Gender Differences in Receptivity to Sexual Offers), ki sta jo na floridski univerzi spisala dr. Russell D. Clark in dr. Elaine Hatfield. V njej avtorja še dodatno potrjujeta, da moški pogosteje sprejemajo ponudbe za nazavezujoč seks kot ženske, testirali pa so tako, da so k nevednim študentom pristopali predstavniki nasprotnega spola in jih vabili na partijo seksa.

Pa pomislimo... opravljate študijo na ameriškem kolidžu, kjer so ljudje stari med 18 in 22 let in to tako, da povprečno privlačna dekleta pristopajo k fantom in jih vabijo na seks. Je to legitimna raziskava? Ker koliko post-najstniških fantov pa poznate, ki v bližini vagine ne bi TAKOJ pomislili in upali na seks? Da je večina njih seveda hipno hlastnila po ponudbi in da je, nasprotno, večina študentk, ko so jih tako neposredno napadli "povprečno privlačni analitiki" rekla ne, je zaključek, za katerega nikakor ne potrebuješ dva doktorata.

Zato so se na univerzi v Michiganu v zadevo malce bolj poglobili in prišli do nekoliko bolj konkretnih rezultatov. Raziskavo je tam opravljala psihologinja Terri Conley. In veste kateri je ključni parameter v razlikovanju podatkov med moškim in žensko? Orgazem. Or-ga-zem, dragi moji.

Namreč, v resnici si oba spola enako želita divje seks noči, ki se nikakor niso potrebne razviti v zlato poroko. Razlika je le v tem, da so ženske pri tem veliko bolj izbirčne, ker je orgazem pri njih nekoliko bolj zahtevna misija. Moški se namreč lahko nadeja orgazma pri vsakem občevanju. Če ženska privoli v seks je izliv za nas garantiran zaključek. Užitek zagotovljen. Potešitev neizogibna.

Medtem pri prvem seksu z novim partnerjem bojda orgazem doživi le 35 odstotkov žensk. Zato se mnoge ne podajo v ravno vsako seksualno avanturo, ker bi se v večini primerov slačile zgolj za njegov užitek. Ženske se zato v neobvezujoč seks podajajo le z moškimi, pri katerih začutijo dodatno privlačnost, boljšo kompatibilnost in s tem višjo možnost za svoj lasten orgazem. Zakaj bi sicer umazale rjuhe?

In, ko smo ravno pri orgazmih, še tale vic: Kaj rečeš ženski, ko ti pride, njej pa žal ni uspelo doseči vrhunca? "Imela si toliko časa kot jaz." Hecamo se, hecamo...

2. S seksom se vse lažje proda

Marketinški guruji bodo rekli takole: "Daj na tvoj jumbo plakat, s katerim oglašuješ zimske pnevmatike, par jošk in imaš zagotovljen profit." Mit, ki se nas drži kot retardirana plesen že več kot desetletje, spreminja oglase v mehko erotiko v upanju, da nas bo nekaj gole kože lansiralo iz kavča v nakupovanje prav teh izdelkov. Boste resnično kupili tisti gel za tuširanje, ob katerem so pokazali bradavičko? Oziroma, vprašamo takole: če vidite bradavičko v oglasu, ali sploh še registrirate, kaj vam oglas sporoča?

Namreč, gledanje ni isto kot kupovanje. Zastonjska erotika v oglasih je vsekakor dobrodošla, ne bo pa prav nobenemu vzpodbudila potrebo po nakupu novega izdelka. To potrjuje tudi dejstvo, da se je manj kot 10 odstotkov moških, ki je gledalo oglase z dodatkom vizualne erotične stimulacije, na koncu uspelo spomniti, za kateri izdelek je oglas pravzaprav bil. Pri ženskah je ta odstotek padel še za polovico.

Seksualnega oglaševanja se veliko poslužujejo tudi video igre, v prepričanju, da bodo kletne geeke in tehno freake (kaj se zmrdujete, "smart is the new sexy", saj veste) privabili v nakup nove igre, če se bo s platnice smehljala digitalna bejba z dvojno G košarico. A v realnosti tudi to ne deluje.

Seks prav tako ne proda filmov. Šur, vsi smo hiteli gledati vroči erotični triler Prvinski nagon, ker v njem Sharon Stone za 0.673 sekunde pomežikne s svojim bobrčkom, a ko so na univerzi v Kaliforniji analizirali preko 900 filmov, so ugotovili, da pri nobeni mainstream uspešnici dodatna erotična vsebina ni vplivala na boljši rezultat pri prodaji kart.

Mi vseeno verjamemo, da če bi Tanja Ribič v Kajmaku in Marmeladi pokazala joške, bi ta film bil še večja uspešnica. Aja... čakajte malo... saj jih je.

3. Bejbam se na faksu odtrga in potem se po študentskih sobicah samo še seksa

Vsi bi radi verjeli, da so študentska leta prav takšna, kot jih kažejo v seksi norijah Girls Gone Wild, kjer dekleta ugotovijo, da imajo le še leto ali dve za zabavo, preden se ujamejo v rutino tradicionalnega življenja. In ta dekleta potem za časa študiranja očitno odvržejo predsodke in nedrčke, ter svoja telesa ponudijo v uživanje vsakomur, ki si jih zaželi. Tudi prijateljicam. Ja, del tega mita je seveda tudi ta, da dekleta za časa študija na veliko eksperimentirajo -  s prijateljicami. Termin "lezbijka do diplome" ima na Wikipedii celo svojo podstran. Uf.

V resnici so ti miti več ali manj zlorabljeni za vzpodbudo naših erekcij in črpanje našega denarja za nakup še enega Girls Gone Wild videa. Kot si lahko mislite: dekleta z višjo izobrazbo se bodo manj verjetneje slekla in pridružila lezbični orgiji v bazenu, kot tista z nižjo izobrazbo. Vprašali so 13.500 deklet, starih od 22 do 44, vse s kolidž diplomo. 10 odstotkov jih je priznalo, da so se izkusile v spolnih odnosih z drugo žensko. Potem so vprašali še dekleta, ki niso končala niti srednje šole. Tam so našli 15% divjih eksperimentalk v istospolnih odnosih.

Je pa bojda res, da ženske z višjo izobrazbo veliko raje javno govorijo o svojih seksualnih raziskovanjih, da bi se v družbi bolj izpostavile in pritegnile pozornost. Če to ni odličen razlog za vpis na faks...

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri