Prenovljeni Megane: Hud kot poper

  • 25.02.2014

Meganom je Renault privoščil nova oblačila, tako da se v tej moderni družini najde za vsakogar nekaj: osebni modeli megane berline, grandtour in coupe, športni modeli berline GT, grandtour GT in coupe GT ter seveda megane RS, ki je hud kot poper.

(Foto: Renault)

4 fotografije v galeriji

Ne moremo si pomagati, nam je najbolj všeč novi megane RS (Renault Sport), najbolj vroča zmes Renaultove tehnologije in inženirstva v tej družini. Tudi zato, ker je še vedno na voljo tudi navadnim smrtnikom. To je poldirkaški kupe, pod pokrovom katerega rezgeta 265 'neučakanih vrancev', sparjenih s šeststopenjskim menjalnikom. Za njegovo zasnovo so ideje našli tudi pri dirkalniku formule ena. Je tako evolucija kot revolucija, kar veste takoj, ko sedete vanj ali ga vidite na cesti. Seveda je tudi sodoben, opremljen z vmesnikom R-Link, ki zagotavlja povezavo s svetovnim spletom in ki se ga upravlja na 18-centimetrskem zaslonu, občutljivim za dotik.

Če ste hitri, se lahko prek R-Linka pred prijatelji celo verodostojno pobahate, koliko vzdolžnih in prečnih sil je delovalo na vas, ali je turbopuhalo sploh imelo čas zajeti sapo, kolikšna je bila vaša največja hitrost in koliko časa ste tiščali plin do konca. Seveda pa svoje mojstrstvo podkrepite z doseženim časom kro- ga. Izkušnje z dirkališča se namreč pridno shranjujejo, tako da imate po vožnji na voljo tudi statistiko. Odlična stvar.

Na videz najočitnejša razlika med novo in prejšnjo generacijo meganov pa je prenovljen prednji del s predelanimi LED žarometi, odbijačem in drugačnim motornim pokrovom. In nikakor ne morete spregledati ogromnega Renaultovega romba, ki se ponosno postavlja na sredini predelane avtomobilske maske. Na kratko, drznejši je in zagotovo obrača poglede, kjerkoli se pojavi. Znajo, pri Renaultu znajo! Poleg zunanjosti so prenovili tudi notranjost in sisteme, ki pripomorejo k večji varnosti na cesti. Med njimi posebej omenimo sistem za nezaželeno zapuščanje prometnega pasu (pazita no, kaj počneta med vožnjo v avtu, najemita si raje sobo) in sistem za samodejno preklapljanje med zasenčenimi in dolgimi lučmi. Kot smo dejali na začetku, je meganov v stari dobri Reanultovi maniri dovolj za vsak okus. Če pred različico RS čutite rešpekt tako v nogah kot denarnici, se ozrite po različici GT, ki je še vedno dovolj športna in hkrati izjemno elegantna, ali pa po klasični izvedenki berline, kupejevski ali petvratni. Za družinske tipe in vse tiste, ki s seboj vedno tovorite dovolj opreme, da so skok na bližnje plezališče, polet s padalom prek globače ali romantični piknik v naravi le vprašanje trenutnega navdiha, pa priporočamo karavanski grandtour. Ali se da v njem res početi vse mogoče, kar zabava ne samo moške, vam bomo nemara poročali enkrat pomladi. In morda nam bo zategadelj postal še bolj pri srcu kot RS.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri