Mariah Carey: Umetnost je biti diva

  • 09.10.2013

Biti diva ni lahko. Zunanjemu opazovalcu, sploh na ravni sodobnega posameznika, razočaranega nad stanjem, v katero smo zabredli, se morda zdi ravno nasprotno – da je biti diva fantastičen poklic. Imaš neskončno količino denarja, v nezavest padajoče oboževalce samo ob pogledu nate, vojsko pomočnikov, ki skrbijo, da ti ni nikoli vroče, nikoli hladno in da nikoli ne poješ več kalorij, kot jih smeš.

2 fotografiji v galeriji

A to je le fasada, za katero živijo dive. Kar vprašajte MARIAH CAREY, kako naporno je v resnici biti diva. Mariah jih danes šteje 43, pa je še vedno videti kot dobro ohranjena 30-letnica. Celo dobro ohranjena 20-letnica, če jo ujamemo pod boljšim kotom. Mariah ima vse zgoraj naštete bonitete, ki pripadajo uspešni divi. Ima pa tudi vse drugo, kar se sklepa za profesionalno hibo neke dive. Ima kaprice, ki jim ni mogoče ustreči. Ima strahove, ki jih ni mogoče pomiriti. Ima težave, ki jih ne reši nobena tableta in noben še tako izurjen psihiater. In ima obsesije, ki jih ne utiša nobena komuna.

V rokah držimo njen še vedno topel studijski album The Art Of Letting Go. Umetnost prepustiti se je bolj želja kot stanje, pod katero se ponuja že 14. album ene najprepoznavnejših glasbenic našega časa. Da, v 20 letih žvrgolenja ji je uspelo prodati več kot 200 milijonov albumov in dobiti pet gremijev. V življenju, kot ga živi Mariah, je prepustiti se in le biti resnično umetnost.

Mariah je prvovrstna mrha. S tem se strinja celo sama. Predvsem je ponosna na svoje noge. Mi jih v živo sicer še nismo videli, ampak če fotografije ne lažejo (preveč), potem so vsekakor med top tremi deli njenega telesa. Da bi tako ostalo čim dlje, jih je Mariah tudi zavarovala. Kot mi zavarujemo avtomobil, hišo in sem ter tja svoje življenje, je Mariah zavarovala svoje lepe dolge nožice. Zanje pravi, da so noge boginje. Ker boginj bržkone ni kaj dosti, ji je zavarovalnica te enkratne noge zavarovala za milijardo dolarjev. Zakaj ni zavarovala glasilk, ki ji omogočajo razpon glasu kar petih oktav, ni jasno.

Morda zato, ker zanje skrbi bolje. Mariah namreč spi v posebni parni sobi, kjer je temperatura višja od povprečne in vlaga daleč prek meja normalnega. Visoka vlažnost ji ohranja glasilke, njena posteljnina pa je temu primerno izdelana iz tkanega bombaža, kot tiste dobre brisače, da vpije čim več odvečne vlage. In Mariah tudi ne govori dva dni pred koncertom. Po potrebi pomočnikom, ki bezljajo okoli nje, pušča lističe z navodili.

Mariah zase pravi, da je obsedena – vse mora imeti pod nadzorom, vse mora biti tako, kot si je zamislila. Biti v službi te dive mora zato biti enosmerna vozovnica do smrtonosnih nivojev holesterola. Samo pomislite – Mariah njeno spremstvo ne spusti na kavč, da se njena obleka ne bi pomečkala.

Zakaj je torej Mariah svoj novi album naslovila The Art Of Letting Go? Je končno le prešla v bolj jebivetrno obdobje, kot je to pred leti že storila Madonna? Bolj verjetno zato, ker si želi tistega, česar nima in ob obsesiji po nadzoru niti ne more imeti. Bi pa Mariah vsaj za trenutek pokukala iz svojega totalno nadzorovanega bunkerja boginje v ta prašni, veliko premalokrat vlažni svet (upajmo, da to vsaj njej uspeva pogosteje kot povprečnemu smrtniku), poln nezavarovanih telesnih delov in zmečkanin, bi ugotovila, da jo množice že vsaj deset let spoštujejo ne zato, ker je profesionalna diva, ampak zato, ker je odlična v tem, kar počne.

Izid albuma The Art of Letting Go so neštetokrat prestavili. Prvi načrtovani izid je bil konec leta 2012, vmes so oznanili še vsaj tri podaljške. Mariah gre tudi na turnejo, ki se začne v Aziji.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri