Kutcher vs. CNN

  • 21.04.2009

Spletne socialne mreže postajajo raj za zvezdnike.

(Foto: printscreen Twitter)

Poleg portalov MySpace in Facebook svoje minute pod žarometom dobiva tudi Twitter.com, spletna storitev, ki ohranja komunikacijo med prijatelji, družino in sodelavci preko le enega vprašanja: kaj trenutno počneš? A v končni fazi je tudi Twitter le tekmovanje v zbiranju prijateljev.

V luči tega sta se pomerila Ashton Kutcher, ki je televizijsko mrežo CNN pozval na spletni dvoboj. Tisti, ki od njiju prvi prejme milijon »prijateljev« v mreži Twitter, zmaga. Kutcher je dvoboj še popestril: če zmaga, podari 10.000 dolarjev v dobrodelne namene, če izgubi pa 1.000. In je zmagal, svojega milijontega prijatelja je prejel le 30 minut preden je to uspelo mreži CNN.

Zdaj pa se debata nadaljuje – Oprah Winfrey je oddala svoj prvi tweet, to je sporočilce, ki ga pošiljaš preko Twitterja, Kutcher je svojimi milijoni prijateljev pristal na intervjuju z Larryjem Kingom, zvezdniki vedno bolj posegajo po spletnih socialnih mrežah. Analitiki in ljubitelji Twiterja, ki je nekoč bil kultni spletni izdelek pa se sprašujejo, če to pomeni novo obdobje za mikroblogging ali pa začetek neustavljivega konca.

Poroča CNN.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri