Je morda vam jasno, kako so naredili ta neverjeten oglas za Hondo?

  • 24.09.2015

Gledamo. In pogledamo še enkrat. In ko že skoraj razumemo koncept tega zanimivega oglasa, nam možgani ponovno odpovedo in moramo začeti na začetku.

Vse kar potrebuješ, je nekaj ilustracij in domišljije (Foto: Honda)

Oglasi nam običajno niso najbolj zabavna medijska vsebina. V bistvu so nam prej nadležna, kot karkoli drugega. Zato oglaševalci iščejo načine, kako nam dostaviti oglase, ki jih bomo celo zaznali. Pri Hondi jim je to zagotovo uspelo.

Oglas, ki se zdi nadvse enostaven, sestavljen le iz niza ilustracij, a način, na katerega so podane, nam je odpihnil možgane. Še nikoli si nismo enega oglasa tolikokrat pogledali večkrat zapored, samo zato, da bi poskusili ugotoviti, kako za vraga je bil narejen.

No, pa poglejmo še enkrat.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri