David Hill: "Ženske s svojim frizerjem po navadi delijo več skrivnosti, kot s partnerjem"

  • 27.08.2015

Če je moškemu kaj dragoceno, so to zagotovo njegovi lasje. In če kdo kaj ve o laseh, je to zagotovo David Hill. 78-letnik, še vedno poln življenjske energije, je v svoji šest in pol desetletij dolgi karieri pomagal na noge postaviti kar nekaj ugledih blagovnih znamk lasne kozmetike (na primer Redken in Clariol), danes pa dela za luksuzno znamko lasne kozmetike Alterna. A ker mu izzivov ni nikoli dovolj, je s poslovnimi partnerji ustanovil danes že po svetu že odmeven spletni portal MyHairdressers.com, ki deluje v več kot 100 državah, spremljajo pa ga milijoni frizerjev iz vseh kotičkov sveta.David Hill

5 fotografij v galeriji

A David Hill ni samo ime za temi uspehi. Živi imenitno življenje aktivnega poslovneža – potuje po svetu, vsako leto se odpravi v Turčijo na jadralske počitnice z galejo, pomlad pa radostno preživlja na Karibih. Pred nekaj leti je prekinil svoj status vdovca in se poročil s 33-letno Steffanie. Z njo ima danes 8 letno hčerko. Dokaz, da smo resnično stari le toliko, kolikor se počutimo.

Ko se je nedavno tega David Hill potikal po Sloveniji, smo z elegantnim in vedno nasmejanim gospodom na hitro pokramljati. Tudi o laseh, kakopak.

Kateri izdelek za nego las – poleg šampona – mora imeti v kopalnici vsak moški?

Mislim, da mora vsak moški – tako kot tudi ženske - uporabljati več kakovostnih izdelkov za nego las, saj je las mrtva struktura, ki se ne obnavlja. Danes velja prepričanje, da sta za lepe lase dovolj le šampon in regenerator, a če želimo lepe lase, potem to ne bo dovolj. Pri tem moram poudariti, da naj bo kozmetika, ki jo uporabljate kakovostna, nežna, a hkrati negovalna. Vsakemu moškemu bi tako poleg obveznega dueta – torej šampon plus regenerator - priporočal še uporabo različnih styling izdelkov, odvisno seveda od pričeske. Prav tako pa se ne sme pozabiti na zaščito lasišča, predvsem v bolj sončnih mesecih leta.

Ali po vašem mnenju moderni moški posveča dovolj pozornosti svojim lasem?

Danes so vse informacije dostopne v trenutku. Vsak moški, ki da kaj nase, bo vsekakor raziskal tržišče in našel izdelke, ki bodo ustrezali njegovemu življenjskemu slogu. Najlažje je seveda izdelke kupiti v bližnji trgovini, ampak moramo se zavedati, da so ti izdelki običajno nizko-kakovostni, brez tistega pravega učinka. Zato mislim, da je dolžnost vsakega moškega, da je videti urejen in negovan, zato bi moški morali vsekakor posvečati še več pozornosti svojim lasem.

Pravijo, da ženska moškega najprej oceni po njegovih čevljih – mi pa mislimo, da verjetno še pred čevlji opazi njegove lase (ali njih pomanjkanje). Kaj mislite vi? Kako pomembni so lasje pri prvem vtisu?

Res je, da postanejo moškim lasje pomembni šele takrat, ko nam začnejo izpadati. Če rečeva besedo o plešavosti, lahko seveda potrdiva, da brez dvoma vpliva na samozavest moškega - ampak tudi plešavost lahko obrnete v svojo korist! Velikokrat vidim moške, ki z raznimi tehnikami česanja poskušajo skriti svojo plešo, potem pa jim prvi veter dvigne "streho" in razkrije resnično stanje. To se ženskam zagotovo ne bo zdelo seksi in privlačno. Priporočam, da v kolikor imate plešo oziroma se vam lasje redčijo, se s tem preprosto sprijaznite in nosite temu primerno pričesko. Tako boste vsekakor naredili boljši prvi vtis na nežnejši spol.

Imate vi kdajkoli neurejeno frizuro?

Oh, seveda! Vsakič, ko po vožnji s Harleyem snamem čelado. In po ljubljenju s svojo ženo, seveda. (smeh)

Mislite, da nam bodo čez 50 let lase strigli roboti?

Ne, nikakor ne. K frizerju gremo prvenstveno zato, da nas polepša in res je, da bi lahko načeloma to naredil tudi robot. Vendar to ni vse, kar dobimo v frizerskem salonu. Izredno pomemben je tudi oseben kontakt s stilistom, ki premore veliko kreativnosti, kar pa bodo kakšni roboti težko nadomestili. Drugi razlog, zakaj je človeški stik v frizerskih salon tako pomemben, pa je tudi, da ženske s svojim frizerjem po navadi delijo več skrivnosti, kot s partnerjem. Mislim, da nas bodo še kar nekaj let strigli ljudje in ne stroji.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri