6 čudovito seksi, a žal prepovedanih TV oglasov

  • 16.09.2013

Da je oglaševanje umetnost, dokazujejo oglasi, ki znajo tudi nič kaj seksi produkte obrniti na seks.

Seksi Dita za Renault? (Foto: Renault)

Po izjemno popularnem naboru oglasov, ki so bili prepovedani zaradi preveč neposredno seksualnih namigov, smo tokrat pobrskali za veliko bolj seksi oglasi, ki niso nič dvoumni in so bili zato še toliko hitreje preveč sporni za televizijo. Kaj pa mislite vi?

Microsoft XP

Operacijski sistemi na računalnikih so verjetno med top 5 najbolj ne-seksi stvarmi na planetu. A zrela oglaševalska domišljija lahko tudi sistem Windows XP napelje na seks. Mi smo sicer pričakovali, da se bo nekje v poteku oglasa zgodil "modri zaslon smrti", a tehnologija tokrat prevzame vajeti malce drugače. Sočno in sploh ne tako sporno.

Renault Clio

Božanski oglas, ki nas je popolnoma prepričal. "Kaj je va va vum?" - vprašanje, ki ga postavijo nogometašu Thierry Henryu in seks bombi Diti Von Teese. Dita svoj va va vum predstavi na primeren način - z nekaj burlesknega striptiza, a le do seksi perila, že to pa je bilo preveč vroče za televizijske standarde v Veliki Britaniji.

NewYorker

Prevroče za ameriško televizijo, nam pa nadvse simpatičen oglas za seksi perilo znamke NewYorker, kjer božansko vroča mrha ostarelega kukača pripelje do ne tako zelo srečnega (ali vendarle?) konca.

Calvin Klein "Secret Obsession"

Dišava, za oglaševanje katere so poklicali kar latino lepotico Evo Mendes. Verjeli ali ne, leta 2008 je bil oglas prepovedan v Ameriki samo zato, ker se za milisekundo opazi njena bradavička. Oglas so priredili, original pa ohranili na spletu. Na spletu se bradavičk sploh ne bojimo.

Miller Light

Reklama za pivo brez seksi deklet v seksi spodnjem perilu? Nikakor. Škoda le, da nismo našli različice v boljši ločljivosti.

Delovna oprema Scruffs

Trdo delo ovlaži seksi dekleta. Ki si nemudoma zaželijo resne manualne obdelave. Zakaj je bila ta oglas prepovedan? Aja, ker je v bistvu mehki pornič. No, skorajda. Vsekakor nevsakdaji način promoviranja čelad in škornjev, je pa res, da si nenadoma vsi na uredništvu izredno želimo kupiti delavsko čelado. 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri