5 prepovedanih TV oglasov s preveč neposrednimi seksualnimi namigi

  • 05.08.2013

Oglasi, pri katerih ob gledanju televizije nikoli ne bi prestavili programa.

Napolnil te bom z mojimi bonbončki! (Foto: skittles.com / ShareTheRainbows@YouTube)

SKITTLES

Če sedite v pisarni z ljudmi, ki se bojijo seksa in humorja, potem prihranite predvajanje te reklame za udobje domače zasebnosti. Naj vam na kratko opišemo zgodbo: nevesta in ženin v hotelski sobi po pasje pečatita novo zakonsko zvezo. 

Ko se ženin približa vrhuncu, svoji novi ženi veli, da se obrne v pričakovanju njegovih plodnih sokov. Tipično pornografsko, seveda. Tu pa zadeve postanejo še bolj bizarne - ženin namreč ejakulira bonbone Skittles, ki jih žena sprejme z odprtimi usti. Sledi slogan: "Delite svojo mavrico."

To je sladka ljubezen.

Oglas si je na YouTube ogledalo že preko 14 milijonov ljudi.

SPRITE

Vse, kar ima v imenu "nemško", je po pričakovanju efektivno. Tudi ta oglas je nadvse enodimenzionalen in brez vsakršne podvsebine. 

Luštna blondinka z usti streže svojega moškega kar sredi kuhinje. Med strežbo si zaželi požirek pijače Sprite. Njena neskončna želja po sladkih mehurčkih spremeni falus v njenih ustih v vir popolne osvežitve, ko jo bombastično zalije liter in pol Sprita.

In tako so redefinirali slogan: "Ljubim Sprite, ki je v tebi."

ZUNE

OPOZORILO: Naslednji oglas vam zna povzročiti resne brazgotine na vaši psihi. Seveda le, če niste vajeni raznoraznih grozot s spleta. Vseeno raje opozorimo, ker vam ne moremo sponzorirati obiskov pri specialistu.

Kakšna je povezava vsebine tega oglasa s podjetjem Zune, sicer znamko digitalnih produktov, ki jih razvija Microsoft, nam ni jasno. Zune recimo nudi poslušanje glasbe na konzoli XboX. Ko ne streže našim multimedijskim potrebam, pa se očitno norčuje iz obstoja človeštva.

Mimogrede, Zune ima sledeči slogan: "Music. Art. Life." Glasba. Umetnost. Življenje. Torej vse tisto, kar se nam je zagabilo ob tem oglasu. 

GUINNESS

Kot nam želijo sporočiti proizvajalci znanega temnega piva Guinness, ljudje po svetu očitno pijejo to pivo kar med seksom. Tako sta tudi vaša starša naredila vas. Resnična zgodba.

A če lahko deliš Guinnessa, potem si lahko s prijatelji deliš še marsikaj drugega, kajne? Režiser tega oglasa je za produkcijo potreboval 320 dolarjev. 300 dolarjev je plačal ženskemu modelu. Ostalo so verjetno porabili za pivo.

Prilagojen slogan: "Delite ga s prijateljem. Ali dvema."

PERRIER

Niti približno tako vizualno bogata reklama, kot ostale, ki smo si jih ogledali, a posebna predvsem zato, ker se je ta oglas sprva celo vrtel po televiziji - v Italiji, kakopak.

Spretno ročno delo anonimne italijanske lepotice in nekaj šepetanja prepriča malo stekleničko, da zraste v pravo steklenico, ki eksplodira od navdušenja. Reklama za mineralno vodo ali prezgodnjo ejakulacijo? 

Sorodni članki

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri