5 odličnih prvoaprilskih potegavščin velikih podjetij

  • 02.04.2013

Lepo je vedeti, da se velika podjetja znajo vsaj enkrat na leto malo pozabavati in si privoščiti šalo ali dve na račun svojih uporabnikov. Mogoče ste na katero izmed njih padli tudi sami, a ne glede na to, vam predstavljamo pet takšnih, ki so po našem mnenju izstopale iz povprečja.

3 fotografije v galeriji

5. Samsung najavil Eco Tree

Hej, izgleda kot navadno drevo (kar tudi je), a verjemite, da je Samsungu uspelo prepričati na tone uporabnikov, da so kliknili nanj v želji po tem, da bi izvedeli, kam lahko zadegajo kabel svojega pametnega mobilnika. Ena izmed funkcij, ki jih je Samsung na primer oglaševal pri svojem drevesu je tudi SMART View. Saj veste, splezajte na Eco Tree in drevo vam bo pomagalo razširiti vaša obzorja, ee, videli boste dlje. Kakorkoli že, Samsung se tudi tokrat ni mogel ogniti temu, da skuša zadnje čase uporabnike prepričati v to, da so njegovi izdelki ekološki in črpajo navdih iz narave. Pa-ja-de.

4. Toshibin napihljiv prenosni računalnik Tube-Top

Na prvi pogled izgleda stvar povsem verodostojna, pri Toshibi so šli celo tako daleč, da so v banjo vrgli možakarja s prenosnim računalnikom in majhnim plovnim barvnim obročom ter napravili promocijski video za svoj novi izdelek Tube-Top. No, izkaže se, da prenosnik sam ni napihljiv, napihljiva je zgolj njegova zadnjica.

3. Twitter vpeljal storitev Twttr, ki uporabnikom za protiplačilo dovoljuje uporabo samoglasnikov v tvitih

Pri Twittru so sicer štos skrili na svojem blogu, kar ga je mogoče stalo viralnosti, dobijo pa točke za izvirnost. Twttr naj bi za angleško govoreče uporabnike vpeljal nova pravila in sicer naj bi v bodoče ne mogli čivkati stavkov s samoglasniki, če ne bi prej postali naročniki in plačevali 5 dolarjev na mesec. No, ker imajo pri Twitterju vseeno radi svoje uporabnike, naj bi jim samoglasnik pa le Y ponudili zastonj. 

2. Google najavil Nose

Kot vse stvari pri Googlu je tudi Nose obsojen na različico beta, a vseeno, končno je uporabnikom ponudil, da po novem iščejo s pomočjo voha. V svetu, v katerem živimo, pravijo pri Googlu, ljudje pač nimamo časa, da bi se zaustavili in povohali rožice na travniku. Hvala Googlu torej za Nose, kajti če bomo hoteli izvedeti, kako diši nov avto (ali sveže obrita fuflja), bomo lahko to kar poguglali s pomočjo te nove tehnologije. Odlično pripravljena potegavščina, ki pa je ni težko spregledati.

1. YouTube je končal z natečajem, zmagovalci bodo znani leta 2023

Izkazalo se je, da naj bi YouTube bil le velik natečaj, zdaj, po osmih letih, pa se naj bi 30.000 tehnikov končno usedlo in ogledalo vse posnetke, ki jih je človeštvo kadarkoli naložilo tja gor. Leta 2023 naj bi YouTube bil končno nazaj in razkril tisti najboljši video vseh časov. Hvala Bogu, da to ni res.

Sorodni članki

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri