3 duhoviti pokloni človeškim "porazom"

  • 15.03.2013

Včasih je potrebno proslaviti poraz, da ne pozabiš, kako sladke so v resnici zmage.

Ovekovečen (za)ključni trenutek kariere Zinedina Zidana (Foto: www.lobshots.com / www.bbc.com)

SPOMENIK LEGENDARNEMU NOGOMETNEMU PREPIRU

Bilo je leto 2006, ko se je Francija znašla v finalu svetovnega pokala v nogometu. Njihovi nasprotniki so bili Italijani, v vrstah francoske ekipe pa takrat še vrhunski Zinedine Zidane.

In potem je počilo.

V zadnjih trenutkih napete, živčne tekme, je Zinedine Zidane z glavo poskušal zvrtati luknjo v pleksus italijanskega obrambnega igralca Marca Materazzija.

Zidane verjetno ne bi moral slabše končati svoje nogometne kariere. Francija je tisto leto potem izgubila usodno tekmo, sramota pa se je razlezla nad celotno Francijo. Ali pa pač ne. Saj so v Parizu postavili 5 metrov visok kip, ki uprizarja prav ta sporni trenutek.

In če se sprašujete o smislu tega kipa, naj vam ponudimo besede alžirskega kiparja in avtorja kipa, Adela Abdessemeda, ki je ob razkritju kipa izpostavil zanimivo dilemo, ko je povprašal, čemu postavljamo kipe zgolj zmagovitim dosežkom v naši zgodovini, če pa se lahko ogromno - če ne celo več - naučimo prav iz svojih napak.

Foto vir: Lobshots

MUZEJ SLABE UMETNOSTI

Umetnost je subjektivna, ker je uživanje v njej subjektivno. Zato je umetnost težko oceniti. To pa ni ustavilo odprtja muzeja za slabo umetnost, krajše MOBA (Museum of Bad Art).

Njihov moto: Umetnost, ki je preslaba, da bi jo lahko ignorirali.

Galerijo slik si lahko ogledate na njihovi uradni strani Museum of Bad Art, mi pa vam poklanjamo tale erotičen akt.

Muzej slabe umetnosti

Kar je nedvomno pozitivni del pričujočega muzeja, pa je humor kuratorjev. Tako so pred časom, ko se iz muzeja ukradli sliko, ponudili denarno nagrado za vsakršno informacijo, ki bi vodila do vrnitvne umetniškega dela. Višina nagrade je bila 6 dolarjev in pol.

Po izginotju slike so v galerijo še dodali varnostni napis: "Pozor, galerija je pod nadzorom izmišljene kamere."

MUZEJ PROPADLIH PRODUKTOV

Nekaj kilometrov iz mesta Detroit stoji skladišče, ki ga je ameriška skupina za analizo trgov predelala v svojevrsten muzej, v katerem so razstavljeni neuspeli poskusi nategovanja poštenega potrošnika.

Nabor vključuje užitni deodorant in lučke na palčki, izdelane iz umešanih jajc. Žal muzej ni odprt za javnost, saj so zbrani produkti namenjeni zgolj raziskavam, analizam in razmišljanju, katera različica teh neumnosti bo nekoč končno pokopala človeštvo. Morda zobna pasta v spreju? Ali pa PEPSI A.M. - različica znane pijače, ki ima 28% več kofeina in je namenjena, da jo spijete zjutraj, namesto kave.

Družbo zgornjim izdelkom dela tudi FOHO, šampon samo za mastne lase. Takole so ga reklamirali...

Preberite si članek v publikaciji The Guardian, ki ga je spisal Oliver Burkeman, eden redkih novinarjev, ki so imeli priložnost sprehoditi se med policami tega zanimivega muzeja.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri