Zmagovalci Zlatega bobna 'Open'

  • 08.10.2010

Organizatorji 17. Zlatega bobna so razglasili zmagovalce Golden Drum Open v kategorijah E, F, G, H in W, v katerih je skupno tekmovalo preko 820 del.

DESIGN & ART DIRECTION ter NAGRADO PIRAN - PORTOROŽ

V kategoriji E (oblikovanje & art direkcija) je bilo prijavljenih 182 del iz 22 držav. Letos je nagrada Srebrni boben v omenjeni kategoriji pripadla tudi slovenskim predstavnikom in sicer agenciji Pristop za oglaševalsko kampanjo podjetja Mobitel.

Poleg njih so Srebrni boben prejeli tudi: iz Rusije Transformer Studi in AIMC ˝RACKURS˝, iz Avstrije Ogilvy & Mather, romunski predstavnik Saatchi & Saatchi, iz Ukrajine Leo Burnett, Purpurs Ginata Smite iz Latvije ter dva nemška predstavnika Kolle Rebbe in Publicis Frankfurt.

Nagrado Zlati boben so prejeli nemški Euro Rscg Dusseldorf ter TBWA Dusseldorf, avstrijski Demner, Merlicke & Bergmann, Publicis iz Poljske ter Leo Burnett iz Amerike.

Grand Prix v kategoriji Design & Art Direction pa je prejel ruski predstavnik Leo Burnett za kampanijo Lego.

Znan je tudi zmagovalec razpisa za najboljši plakat Piran Porotorož, ki je letos potekal na temo Genius Loci / Duh kraja. Od 243 prispelih del se jih je 26 uvrstilo med finaliste, izbrana pa je bila serija treh plakatov Boben, Galeb in Violina avtorjev  Dima Tsapko in Anže Jereb iz ukrajinske agencije Kaffeine Communications, Kiev.

INTERAKTIVNA DELA

V kategoriji F (interaktivna dela) je skupno tekmovalo 200 del, med katerimi so nagrado Srebrni boben prejeli: Euro RSCG (Nizozemska), BBDO Russia Group, Publicis (ZDA), nemški Scholz & Volkmer za dve prijavljeni deli, Webstyler (Romunija) in Heureka (Poljska).

Nagrado Zlati boben so prejeli že prej omenjeni nemški Scholz & Volkmer, NRG3 (Nizozemska), BETC Euro RSCG (Francija), Euro RSCG 4D (Nizozemska) ter Publicis (London).

Glavno nagrado Grand Prix v omenjeni kategoriji pa je pripadla nizozemskim predstavnikom agencije Euro RSCG 4D.

MEDIJSKE NAGRADE

V kategoriji G (medijske kampanje) je sodelovalo 253 del iz kar 30 držav. Nagrado Srebrni boben so prejele naslednje agencije: Duval Guillaume Brussels (Belgija), DDB Budapest (Madžarska), kar dva Srebrna bobna je prejela agencija Shalmor Avnon Amichay / Y&R Interactive TEL AVIV (Izrael), Publicis Brazil, Leo Burnett Advertising (Češka), Leo Burnett Russia ter ACG
(Madžarska).

Zlati boben je prejel spet Shalmor Avnon Amichay / Y&R Interactive TEL AVIV (Izrael), ki je v tej kategoriji skupno prejel tri nagrade.

Poleg njega so Zlati boben prejeli tudi Bcube Italy, Kinograf iz Ukrajine ter Publicis London.

PR

V kategoriji H (PR) je sodelovalo 89 del, med njimi je žirija nagradila s Srebrnim bobnom le poljski agenciji Ciszewski Public Relations. Pet Zlatih bobnov pa je pripadlo naslednjim agencijam: Hvas Media (Anglija), Traktor Werbeagentur (Avstrija), ACG (Madžarska), Turkcell Iletisim (Turčija) in Bison & Rose (Češka).

OGLAŠEVALSKE KAMPANJE

V kategoriji W (oglaševalske kampanje) je bilo prijavljenih 120 del. Deset izmed njih je prejelo prestižno nagrado Zlata ura.

Predstavniki mreže Leo Burnett iz držav Srbije, Italije ter Amerike so prejele kar štiri Zlate ure in agencija Publicis Conseil iz Francije dve. Zlate ure so prejeli tudi BETC Euro RSCG iz Francije, Euro RSCG New York, Euro RSCG London in Publicis London.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri