23. SOF: Mladi naj bodo strastni do stvari, ki so dobre

  • 06.03.2014

Slovenska oglaševalska zbornica, organizatorka letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo med 26. in 28. marcem potekal v Portorožu, obljublja veliko priložnosti za mreženje in izmenjavo mnenj, vrhunske govorce, odličen program z vsebinami prihodnosti in tekmo za kreativni prestol ter turbulentne zabave.

Udeleženci festivala bodo lahko v treh festivalskih dneh prisluhnili domačim in mednarodnim marketinškim strokovnjakom; nekateri med njimi bodo v Sloveniji prvič. Od tujih bosta največji zvezdi prav gotovo Kentaro Kimura in Geoffrey Hantson, od domačih pa bo SOF obiskal tudi Robert Lešnik, vodja oblikovanja zunanjosti osebnih avtomobilov pri Mercedesu.

Kentaro Kimura je so-predsednik uprave in izvršni kreativni direktor japonske agencije Hakuhodo Kettle iz Tokia. Prejel je prek 100 mednarodnih oglaševalskih nagrad, vključno z desetimi najbolj prestižnimi kanskimi levi. Pravi, da bo udeležencem SOF-a povedal, da je čas, v katerem živimo, za vse nas velika priložnost. "Čudovita zgodba lahko prek YouTuba doseže milijon ali celo milijardo ljudi. Dobre ideje lahko premikajo svet. Tudi v majhni deželi, kakršna je Slovenija, je ogromno priložnosti," pravi Kentaro Kimura.

Geoffrey Hantson je izvršni kreativni direktor belgijske agencije Duval Guillaume Modem, del Publicis Worldwide. Na globalni lestvici Business Insider je uvrščen med petindvajset najbolj kreativnih ljudi v oglaševanju. Ko smo ga vprašali, kakšen je njegov nasvet mladim kreativcem, ki šele začenjajo svojo kariero, je odgovoril: "Sovražiti morajo vsakdanje, dolgočasno, neumno oglaševanje. Naj pa obožujejo in naj bodo strastni do stvari, ki so dobre. In naj bodo nezadovoljni vsakič, ko jim ne uspe ustvariti odličnih kreacij."

Sanje vsakega avtomobilskega oblikovalca so, da vsaj enkrat oblikuje serijski avtomobil. Robert Lešnik, ki prav tako prihaja na SOF, jih je oblikoval že kar nekaj. V okviru študija je obvezno prakso opravljal pri Volkswagnu, kjer se je po diplomi tudi zaposlil, danes pa je vodja oblikovanja zunanjosti osebnih vozil pri Mercedesu, kamor so ga povabili leta 2009. Novim modelom je vdahnil drznost in mladost. Med njegovimi zadnjimi dosežki so Mercedes CLA, GLA, CLS Shooting-Brake, prestižni in tehnološko dovršeni Mercedes S ter najnovejši koncept S-Coupe.

"Nekateri so na robu vesolja, nekateri pod vodo. A le tisti, prilagojeni na nove razmere, so lahko uspešni. Slogan »Nove razmere, nova razmerja« je rdeča nit letošnjega SOF-a, vse nas pa poziva, da ugotovimo ali so ključne entitete oglaševalske industrije v pravih razmerjih, da v teh razmerah omogočajo njen napredek, razvoj in rast," pravi predsednica SOF 2014 Barbara Modic.

Konec marca bo torej v Portorožu potekal vrhunski marketinški dogodek.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri