Prva slovenska namizna igra na Kickstarterju!

  • 26.03.2014

Od včeraj, 25. marca, od 18. ure je na Kickstarterju prva slovenska namizna igra, igra Tracker. Avtorja igre, brata Berce, ocenjujeta, da potrebujeta za projekt 12.000 ameriških dolarjev. Za uspeh na Kickstarterju je načeloma ključnih prvih 48 ur, saj donacije, zbrane v tem času, uvrščajo izdelek med bolj/manj vidne na strani. Z donacijo tudi enega dolarja lahko k uspehu prispevate tudi vi, sploh če ste ljubitelj namiznih iger.

5 fotografij v galeriji

Namizno igro Tracker sta vse od leta 2011 snovala brata Tim in Žiga Berce. Z več kot 200 testnimi igrami sta se odločila za velik korak, vstop v svet Kickstarteja in tisočih možnosti, ki jih platforma množičnega financiranja odpira.

V akcijski pustolovski strateški namizni igri Tracker se skupina preživelih spopada za moč artefaktov. V stalno spreminjajočem se okolju igralci prilagajajo svoje strategije. Avtorja sta takole na kratko predstavila svojo igro: »Igra jo lahko od 4 do 8 igralcev, ki morajo za zmago zbrati 8 točk. To lahko naredijo z zbiranjem artefaktov, s preganjanjem nasprotnikov z orožjem ali pa z opravljanjem nalog. Pri tem pa se igralci soočajo z napadi soigralcev in z različnimi izzivi radiacije, ki jim jemlje moči. Igralci v stalno spreminjajočem se okolju prilagajajo svojo taktiko in strategijo, vendar je za zmago potrebno veliko več.« Poudarila sta tudi, da je posebnost igre ta, da igralci ne morejo umreti, saj se v primeru izgube moči preobrazijo v zombije in tako nadaljujejo igro. Zato je igra za vse vpletene zanimiva vse od začetka pa do konca.

Za uspeh na Kickstarterju je načeloma ključnih prvih 48 ur, saj donacije, zbrane v tem času, uvrščajo izdelek med bolj/manj vidne na strani. Avtorja igre ocenjujeta, da potrebujeta za realizacijo svojega projekta 12.000 ameriških dolarjev. Žiga in Tim bosta donatorje in svoje podpornike tudi nagradila, vsem pa bosta za podporo izjemno hvaležna, saj verjameta v svojo idejo in si želita, da bi igro igralo kar največ ljudi. Pravita, da bosta vesela vsakršne donacije, saj lahko zgolj 1 ameriški dolar odloči o usodi njune ideje. Ko bosta zbrala potrebna sredstva, bo igra zaživela tudi na policah trgovin in na mizah igralcev. Postapokaliptična avantura polna akcije in preobratov je torej v rokah donatorjev, Žiga in Tim pa držita pesti, da bo zaživela že v drugi polovici letošnjega leta.
Pesti jima držimo tudi mi! Za donacijo lahko kliknete sem: igra Tracker.

O Kickstarterju

O začetkih in zgodovini Kickstarterja, njegovem delovanju in najuspešnejših projektih, tudi dveh slovenskih (FlyKly in Lumo), obsežno in seveda zanimivo pišemo v aktualni tiskani izdaji Playboya, ki vas čaka na vseh dobrih prodajnih mestih, tukaj pa o Kickstarterju le na kratko:

Kickstarter je zanimiva spletna platforma za množično financiranje in je v pomoč pri zbiranju sredstev za dobre ideje, projekte in produkte. Je torej zanimiv način financiranja z mini investicijami posameznikov, ki so pripravljeni podpreti dobro idejo. Uporabniki lahko z različnimi vložki, vse od 1 ameriškega dolarja naprej, podprejo zanimive ideje in pripomorejo k njeni uresničitvi. S financiranjem prek ameriške platforme Kickstarter je zaživelo veliko projektov, ki so bili prej zgolj ideje na papirju. Od ustanovitve v letu 2009 je bilo z njeno pomočjo zbranih 1,023,309,506 ameriških dolarjev, s pomočjo približno 5,5 milijona podpornikov pa je zaživelo že skoraj 58.000 projektov.
Na najstarejši spletni platformi za množično financiranje inovativnih idej lahko posamezniki izdelke oziroma projekte financirajo po svoji volji s poljubno višino sredstev, ponudnik pa jih za izkazano zaupanje nagradi. Zanimiva plat Kickstarterja je tudi ta, da gre na vse ali nič: če ideja ne zbere zadane vsote, pade v vodo. Zato je pomembno, da v danem času inovatorjem dejansko uspe zbrati znesek, ki ga potrebujejo za uresničitev svoje ideje. Ameriška platforma za množično financiranje je pri zagonu svojih idej že odprla vrata nekaterim Slovencem. Na ta način so z začetnim kapitalom zaživeli na primer LLstol, Red Pitaya, ONDU kamere ter kolesarski blatnik Musguard.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri