Protikadilska kampanja z nadvse duhovito kadilsko analogijo

  • 16.04.2013

Kanadski borci proti kajenju pravijo, da je "družabno kajenje" tako, kot "družabno prdenje."

"Emm, prdim samo, ko lahko prdim z drugimi." (Foto: www.health.gov.on.ca / www.youtube.com)

Sledečo oglasno kampanjo v boju proti kajenju je financiralo in izvedlo kanadsko Ministrstvo za zdravje iz Ontaria. Napadli so popularni termin "družabnih kadilcev", tistih, ki pravijo, da sicer niso kadilci, samo tu in tam kakšnega prižgejo, ko so v družbi s prijatelji.

V Kanadi pravijo, da je to tako, kot če bi rekli, da ste "družabne prdule." Prdite samo, ko ste v družbi. Ko prdijo tudi drugi.

Kampanja torej ni toliko sporočilo o varovanju zdravja, kot je prikaz, kako "družabno kajenje" vseeno vpliva na vse, okoli vas. Analogija, ki se vam bo morda zdela trapasta, ali pa divje genijalna.

Je pa res, da če bi prdenje povzročalo raka, bi bili verjetno v mnogih pisarnah že vsi mrtvi. Kajne?

Vir: Ottawa Citizen

Sorodni članki

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri