Prihodnost znamke Playboy

  • 22.10.2009

V začetku meseca je mesto direktorja podjetja Playboy Enterprises Inc. prevzel Scott Flanders. Ima velike načrte!

(Foto: http://www.n9negroup.com)

7 fotografij v galeriji

Prihodek za podjetje si obeta predvsem od licenčnih izdelkov in oblačil pod znamko Playboy, ki vse bolj prodirajo na svetovno tržišče, največ upov pa polaga v Playboyeve nočne klube, ki jih je Christie Hefner, prejšnja direktorica podjetja, malce zanemarila.

Nočne klube pod znamko Playboy želi Flanders odpirati po vsem svetu, v tem pa vidi razcvet sicer ustaljene znamke. Trenutno ima Playboy le en klub, in sicer v Palms Casino Resortu v Las Vegasu. A ta prinaša velik dobiček tudi v času recesije.

Prve nove klube bodo odprli v Mehiki, zatem pa še enega v Miamiju. Vse to do leta 2011. Vsekakor so pred Flandersom zahtevni časi, stopa v čevlje hčere Hugha Hefnerja, ki je podjetje vodila vse od leta 1988. Hugh pravi: »Pa poglejmo, kaj lahko naredi tale frajer.«

Poroča Chicago Tribune.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri