Premlada lepotica

  • 08.09.2009

V britanskem oglasu se je pojavila skoraj gola lepotica – a je očitno premlada.

Agencija za nadzor oglaševanja (ASA) v Angliji je ukrepala proti modni znamki, ki v svoji oglaševalski kampanji predstavlja mlado napol razgaljeno dekle. Problem je namreč v tem, da je dekle videti mlajše od 16 let, kar pa je proti pravilom oglaševanja v Angliji.

Oglas je namenjen promociji oblačil znamke American Apparel in se pojavlja tudi v nekaterih modnih revijah, med drugim v reviji Vice, katere ciljna skupina so moški, stari od 18 do 34 let. Na večstranski kampanji dekle na eni od fotografij pokaže tudi deloma odkrito bradavičko.

Podjetje, ki je pripravilo oglas, trdi, da je dekle v resnici staro 23 let in da ni prikazano kot seksualni objekt. A jih je agencija ASA preglasila in prepovedala nadaljnje objavljanje oglasa.

Podrobnosti na Reutersovi strani.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri