Poslovna darila so lahko zelo dobra naložba

  • 18.10.2018

Podarjanje daril strankam ali poslovnim partnerjem je lahko precej nerodno doživetje, če ne poznamo bontona poslovnega obdarovanja. 

(Foto: Profimedia)

Naši dobri nameni lahko kaj hitro splavajo po vodi, če kupimo neustrezno in predrago darilo ter ga podarimo ob neprimernem času. Kakšna božična darila so letos v trendu, kako vam lahko poslovna darila zvišajo prodajo, kaj podariti milenijcem in zakaj je zdaj pravi čas za novoletna darila? Za vas smo pripravili mali vodnik poslovnega obdarovanja in praznovanja.

Poslovna darila so pomembni gradniki poslovnih vezi, saj so jasna sporočila našim strankam in poslovnim partnerjem, da je njihovo sodelovanje za nas dragoceno. Z njimi lahko izrazimo zahvalo nekomu, ki je za nas naredil veliko več, kot je to narekovala poklicna dolžnost ali pa poslovnemu partnerju čestitamo ob napredovanju ter posebnih poslovnih dosežkih. Pomemben del kulture poslovnega obdarovanja so tudi novoletna darila zaposlenim. Z njimi lahko zaposlene motiviramo in jim pokažemo, da so pomembni in cenjeni člani našega podjetja.

Naj bodo poslovna darila čim bolj osebna

Kadarkoli je to mogoče, je vedno lepo, če so poslovna in promocijska darila kar se da prilagojena njegovemu prejemniku. Vaše stranke, poslovni partnerji in sodelavci želijo vedeti, da jih cenite. Če torej za promocijska, novoletna ali božična darila izberete izdelke ki so usklajeni z njihovimi interesi, lahko to pozitivno vpliva na vaše poslovne odnose, sodelovanje in nenazadnje tudi na vaš zaslužek.

Seveda tudi tukaj obstajajo izjeme. Veliko krat na primer, če si to lahko privoščite, bi večina zaposlenih bila bolj zadovoljna z gotovinskimi nagradami namesto darila v obliki izdelka. Drug primer je veliko preširok krog vaših strank. Če jih je preveč, da bi vsakemu posamezniku kupili darilo po njihovih željah, se odločite za manjše izdelke. Preverite široko ponudbo na naši spletni strani in ugotovili boste, da so majhni in uporabni predmeti lahko čudovito darilo, ki ga bo vesel vsakdo.

Z obdarovanjem ne čakajte na konec leta

Časi, ko se je večina poslovnega obdarovanja zgodila ob koncu poslovnega leta so že zdavnaj minili. Trenutkov, ko lahko z izkazano pozornostjo dosežemo še večjo naklonjenost svoji poslovnih partnerjev je veliko:

  ▪  obdarovanje ob večjih poslovnih dogodkih,
  ▪  obdarovanje ob poslovnih mejnikih pomembnih za partnerja in podjetje,
  ▪  ob odprtju trgovine ali podružnice,
  ▪  ob širitvi podjetja (na primer na tuje trge),
  ▪  ob sklenitev večjih poslovnih dogovorov, pogodb,
  ▪  ob zaključku ali izvršitvi večjega poslovnega dogovora (med vami in poslovnim                        partnerjem)
  ▪  ob obisku in ogledu podjetja,
  ▪  ob obletnici podjetja,
  ▪  ob lansiranju novega izdelka ali storitve.

Če smo s poslovnimi partnerji v bolj osebnih ali celo prijateljskih odnosih, jih lahko obdarimo tudi ob posebnih priložnostih kot so:

  ▪  rojstni dnevi,
  ▪  napredovanje v službi,
  ▪  pridobitev naziva pri študiju ob delu
  ▪  poroka,
  ▪  rojstvo otroka,
  ▪  obisk zaradi bolezni.

Ne pozabimo na verska prepričanja

Nikoli ne smemo predpostavljati, da vse naše stranke ali poslovni partnerji praznujejo božič. Dajanje prazničnega darila nekomu, ki tega ne more sprejeti zaradi svojih prepričanj, lahko povzroči precej neprijetnosti. Da bi se temu izognili je najbolje, da preprosto vprašamo, ali praznujejo božič, ne da bi se tako vpletli v specifike o njihovih verskih preferencah.

Tudi v poslovnem svetu je namreč pomembno, da smo občutljivi na vero ali prepričanje vsake osebe. Če nekdo ne praznuje božiča lahko svojo zahvalo izkažemo na druge načine. Pošljimo jim uporabna poslovna darila, ki je bolj povezano z njihovim poslovanjem oz. dejavnostjo. Vsakdo je vesel uporabnega predmeta, ki ga v svoji pisani ali poslovnem prostoru morda celo pogreša in potrebuje. Tukaj je ključ iznajdljivost in poznavanje poslovnega partnerja, sodelavca ali stranke. Z uporabnimi darili pa nikoli ne moremo zgrešiti.

Kaj podariti Milenijcem

Milenijcem pravimo tudi generacija Y. Sem spadajo vsi tisti, ki so rojeni med letoma 1980 in 2000. Gre za generacijo, ki danes predstavlja polovico delovne sile. Na trgu dela pa bo do leta 2025 milenijec vsak tretji od štirih zaposlenih.

Ker gre za generacijo, ki je odraščala s sodobnimi tehnologijami in le v izjemnih primerih odloži svoj pametni telefon, kaj šele, da bi en dan preživela brez interneta moramo poslovna ali promocijska darila za njih izbirati v tem duhu. Za hitrejšo izbiro primernih izdelkov za milenijce preglejte našo široka ponudbo USB ključev, powerbankov, bluetooth zvočnikov in slušalk ter računalniške opreme. Iz izkušenj vam zagotavljamo, da boste hitro našli super poslovno ali promocijsko darilo za prav vsakega milenijca.

Poslovna in promocijska darila zvišujejo prodajo

Prav vsak podjetnik si želi vstopite v zasebno življenje svoje stranke, saj se zaveda, da bo tako zadel bistvo dobrega oglaševanja. A s katero vrsto promocije lahko dosežemo te cilje, obenem pa gradimo lojalnost in opozarjamo na vrednote. Poslovna in promocijska darila so, glede na rezultate, učinkovit in nizko stroškovni oblika oglaševanja.

Tega se zelo dobro zavedajo predvsem mala podjetja in samostojni podjetniki, ki lahko o ogromnih oglaševalskih kampanjah po vseh največjih medijskih kanalih samo sanjajo. Toda modri vedo, da še vedno lahko dosegajo svoje tržne cilje. Kako? S precej nižje cenovno kampanjo promocijskih izdelkov in poslovnih daril. Kot lahko preverite na naši spletni strani, obstaja veliko cenovno dosegljivih izdelkov za zagon učinkovite promocije vašega podjetja.

A nikar ne mislite, da nizka cena izdelka pomeni nizek oz. majhen učinek na prejemnika. Prav nasprotno, po raziskavi PPAI (PPAI - The Promotional Product Association International) so poslovna in promocijska darila na šestem mestu marketinških aktivnosti uspešnih podjetij po vsem svetu. Nič čudnega, saj so izjemno učinkoviti ambasadorji podjetja ali blagovne znamke pri vseh generacijah.

Deluje kot vaša vizitka

Poslovne vizitke imajo nalogo, da predstavljajo vas, vaše podjetje in njegove izdelke potrošnikom in potencialnim poslovnim partnerjem. Tudi promocijski izdelki in poslovna darila delujejo bolj ali manj na enak način, vendar z boljšimi rezultati. Po raziskavi PPAI se namreč kar 8 od 10 vprašanih spomni sporočila na promocijskem izdelku. Prav tako 8 od 10 vprašanih je odgovorilo, da se je o podjetju, po prejetju promocijskega darila, pozanimalo na spletu. Izkoristite ta dva podatka, mi pa bomo za vas na izbrane izdelke natisnili vaše logotipe, QR kode, promocijska sporočila, ... omejitev skorajda ni!

Premium darila = brezplačen tisk!

Naj vam razkrijemo še en odličen podatek raziskave PPAI. Kar 83 % vprašanih je odgovorilo, da je verjetnost, da bodo poslovali s podjetjem od katerega so prejeli promocijsko ali poslovno darilo večja. Zato nikar ne odlašajte in čim prej napišite seznam vseh svojih poslovnih partnerjev ter določite še proračun za promocijske aktivnosti. Nato preglejte izbor naših poslovnih in promocijska darila premium kakovosti na katera vam zdaj ponujamo prav posebno ugodnost: BREZPLAČEN TISK! Izbrani artikli so odlična priložnost da nabavite res kvalitetna poslovna darila po zelo ugodni ceni.

Na vse izbrane izdelke vam bomo z veseljem BREZPLAČNO odtisnili vaš logotip ali reklamno sporočilo. In pozicija potiska? Kjerkoli koli je to tehnološko mogoče, brez dodatnih del. Pošljite nam povpraševanje in z veseljem vam bomo pripravili ponudbo ter osnutek tiska.

POZOR: Akcija velja ob nakupu minimalnih količin, ki so navedene na produktni strani vsakega artikla ter samo do razprodaje zalog. Vse informacije o vrsti tiska in številu brezplačnih barv, pa boste prav tako našli na produktnih straneh izbranih daril. Zagotovilo za kakovost izdelkov in tiska so naše dolgoletne izkušnje in več kot 10.000 zadovoljnih strank.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri