Porast internetnih radijskih postaj

  • 02.06.2009

Kliknete na gumb, zastonj poslušate izbrano glasbo, morda tu in tam slišite kakšno reklamo. Se sliši mikavno?

(Foto: printscreen ShoutCAST.com)

Internetne radijske postaje so praktično čez noč postale najbolj zaželen medij modernih ljudi. Njihova prednost je v tem, da si poslušalec sam izbere radijsko postajo, ki vrti le tisto zvrst glasbe, ki jo želimo poslušati, in praktično nima reklam, čeprav je zastonj. Če donirate nekaj denarja, vam taiste radijske postaje ponujajo visokokvaliteten dostop in popolnoma nič reklamnih blokov (ki so že tako ali tako dolgi le kakšno minuto).

Med rednimi uporabniki internetnih radijskih postaj Tom DeVesto, šef portala Tivoli Audio, vidi klasičnega modernega potrošnika, ki ve, kaj hoče: nekdo, ki v službi uporablja računalnik, ima blackberryja in ne želi prostega časa zapravljati za ugotavljanje delovanja nekega nepopolnega aparata. »Ne želi delati vina, želi le odpreti steklenico,« z analogijo razloži DeVesto. »Dnevi, ko smo izbrali album, ga dali v predvajalnik in poslušali, so končani. Glasba je zdaj del življenja,« še dodaja.

S Tomom DeVestom se je pogovarjal dopisnik New York Timesa Saul Hansell. Skočite na uradno stran in si preberite, zakaj bo internetni radio kmalu povozil tradicionalni dostop do radijskih valov.

Članek je objavljen v New York Timesu. Za izbor kvalitetnih radijskih postaj pa predlagamo ShoutCAST.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri