Playboy tretjič zapored prejel naziv Superbrand

  • 25.03.2010

Mednarodna organizacija Superbrands je podelila 29 najboljšim znamkam v Sloveniji naziv Superbrands Slovenija 2009. Med 29 izbranimi je ta naziv že tretjič zapored prejel Playboy.

3 fotografije v galeriji

Po izboru 60-članskega strokovnega sveta, ki je skozi sito osnovnih kriterijev kakovosti, zanesljivosti, čustvenega naboja in drugačnosti presejal kar 900 slovenskih blagovnih znamk, ter 20 tisoč potrošnikov, ki so za znamke glasovali prek svetovnega spleta, se je na situ med 29 najboljšimi znašel tudi Playboy.

Tako bo znak Superbrand tudi letos na naši naslovnici, Playboy pa bo skupaj z drugimi izbranimi znamkami zopet predstavljen v luksuzni knjigi, ki bo izšla čez dva tedna.

Zakaj Playboy?

V knjigi blagovnih znamk Superbrands, ki ji nekateri pravijo kar ‘biblija’ blagovnih znamk, bo Playboy predstavljen tudi s temi dejstvi:

- je vodilni svetovni in slovenski moški mesečnik;

- med vsemi mednarodnimi izdajami Playboya je slovenska med prodajno najuspešnejšimi;

- Sabina Remar, ki je aprila 2008 krasila naslovnico posebne modne izdaje slovenskega Playboya, je maja 2009 dobila osrednje mesto v drugi številki singapurske revije VIP, tamkajšnje različice Playboya;

- fotografije Michaele Grauke, Filipinke z nemškim potnim listom, ki je pozirala v centru Ljubljane in se na naslovnici revije pojavila v majici s slovenskim turističnim sloganom 'I feel Slovenia', je objavilo že deset mednarodnih izdaj Playboya, kar pomeni odmevno promocijo Slovenije, Ljubljane in
slovenskega Playboya vse od Argentine in Venezuele pa do Nemčije, Češke, Poljske in Bolgarije;

- za slovenski Playboy so spregovorila imena, kot so dr. Janez Drnovšek, Borut Pahor, Janez Janša, Aleš Kristančič, Miša Molk, Matjaž Gantar, Sašo Hribar, Lojze Peterle, dr. Manca Košir, Peter Božič in še mnogi drugi;

- slovenski Playboy je edini Playboy na svetu, za katerega sta dala intervju aktualna predsednika;

- bralci slovenskega Playboya radi sledijo modnim trendom in tehnološkemu napredku, radi izstopajo v družbi in služba jim bolj kot delo pomeni kariero.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri