Peugeotova digitalna akcija »Pokaži svoj značaj«

  • 31.05.2011

Peugeot je ob prihodu novega avtomobila Peugeot 308 na evropski trg naredil zanimivo digitalno akcijo »Pokaži svoj značaj«, v okviru katere imajo uporabniki spletne strani možnost pridobiti portretno fotografiranje z enim od najboljših francoskih portretnih fotografov Xavierjem Lamboursom.

Vsak sodelujoči mora predstaviti svoj značaj s fotografijo in s tremi besedami, ki ga najbolje opišejo, nato pa povabi svoje prijatelje, da glasujejo zanj na Facebooku.

Po treh tednih bodo organizatorji izbrali 308 uporabnikov, ki bodo prejeli največ glasov, med njimi pa bo fotograf nato izbral 28 tistih, za katere meni, da najbolje izražajo svoj značaj.

Izbrance bodo nato profesionalno fotografirali v Lamboursovem studiu v Parizu, prejeli pa bodo tudi podpisano fotografsko knjigo (t. i. »book«) v vrednosti 2.000 evrov.

Akcija poteka od 16. maja do 14. junija 2011 v dvanajstih evropskih državah, med katerimi je tudi Slovenija.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri