Ona-on.com je najboljša mobilna aplikacija v Sloveniji – WebSi prvak 2018

  • 26.09.2018

Število samskih v Sloveniji se je v zadnjih 10 letih statistično povečalo za skoraj neverjetnih 40 %, podobno kot marsikje drugje v razvitem svetu. Zaradi karierizma, pomanjkanja časa, manj druženja v živo, sploh po 35. letu starosti, se ves svet usmerja k mobilnim zmenkom kot načinu, da se srečajo z zanimivimi novimi samskimi ljudmi. »Kje drugje pa naj se srečamo!« pravijo.

Pred branjem intervjuja z ustvarjalci si poglejte kratek video o vsebini in delovanju sodobne mobilne aplikacije PWA (progressive web app):

 

Kako to, da ste se odločili za PWA (progressive web app) in ne za nativne mobilne aplikacije (Android, Ios), ki jih vsi poznamo? Ali se investicija obrestuje?

Luka Kogovšek, vodja ona-on.com: PWA je vsestransko boljša alternativa. Prinaša vse prednosti nativnih aplikacij, kot so gps lociranje (zmenki v tvoji bližini), potisne notifikacije (kdo se zanima zate, prejeta sporočila ipd.), namestitev ikone na namizje, estetske animacije in tranzicije – vse lepote, ki smo jih uporabniki vajeni v nativnih aplikacijah, delujejo brezhibno na sodobnih mobilnih brskalnikih – ne glede na to, ali uporabljaš Firefox, Chrome, Safari ipd., preprosto obiščeš ona-on.com in tvoja izkušnja bo izvrstna.

Poslovno gledano so nativne aplikacije postale nesorazmerno drage z vidika ločenih vej razvoja, vzdrževanja, provizij Googla in Appla, nesorazmerno drago je tudi oglaševanje po modelu CPI (cost per install).

PWA prinaša najboljše iz obeh svetov (mobilnega weba in nativnih aplikacij), brez slabosti in omejitev slabosti obeh svetov. Če seštejemo vse prednosti, je popolnoma jasno, da v našem primeru ni prav nobenega razloga za razvoj nativnih aplikacij. Celo ukinili smo staro nativno aplikacijo in preusmerili uporabnike na mobilne brskalnike.

Ali je z vidika uporabniške izkušnje uporaba PWA za uporabnike bolj ali manj zahtevna kot uporaba nativnih aplikacij? 

Tamara Prejac Čas, marketing:  Aplikacija PWA je absolutno lažja za uporabo in uporabnikom najbolj prijazna – uporabnik mora le odpreti brskalnik mobilnega telefona, vpisati ona-on, se prijaviti ali registrirati in že uporablja aplikacijo.

Uporabnik si lahko bližnjico (ikono) do aplikacije PWA shrani na domač zaslon mobilnika in tako hitreje dostopa do zmenkov – način uporabe je zelo podoben uporabi nativne aplikacije, ampak neprimerljivo boljši, saj uporabniku ni treba prenašati aplikacije na mobilnik, ni posodobitev.

Več kot 80 % uporabnikov ona-on.com že uporablja novo  mobilno aplikacijo PWA, kar je pri spoznavanju ključno, saj se dogovarjaš za zmenke s simpatijami ves čas, največkrat, kadar ne sediš za računalnikom.

Ste dnevno v stiku z vašimi uporabniki. Ali so kanali podpore bolj ali manj obremenjeni zaradi nove mobilne aplikacije?

Florijan Pajk, podpora uporabnikom: V prvih dneh po splavitvi nove mobilne aplikacije se je pričakoval povečan obseg dela v podpori. Mislil sem, da bo prehod za uporabnike težji in daljši, vendar je aplikacija sama dovolj preprosta za uporabo, da so se hitro na njej znašli tudi tisti, ki so malo manj vešči uporabe telefona.

V veliki večini so bili uporabniki navdušeni nad novo aplikacijo, tistih nekaj malo, ki so imeli zadržke, pa smo z malo pomoči in nekaj nasveti za učinkovito uporabo hitro prepričali, da je sprememba dobra tudi zanje. Na kratko, uporabniki zelo zadovoljni.

Kako bi primerjali razvoj aplikacije PWA z razvojem mobilnega weba,oziroma z razvojem nativne aplikacije?

Matic Vrščaj, razvoj: Razvoj progresivne web aplikacije je zagotovo bolj prijeten od razvoja nativnih aplikacij, saj se ni treba spuščati v podrobnosti posameznih mobilnih operacijskih sistemov. Deluje na vseh napravah, ki omogočajo katerega od sodobnih spletnih brskalnikov.

Uporabljajo se preverjene spletne tehnologije, v našem primeru Javascript knjižnica React, nad katero smo zgradili lastno robustno ogrodje.

Z močnimi temelji pa smo se lahko večino časa osredotočali na vsebino, videz in animacije.

 

Aplikacija se ponaša z odlično uporabniško izkušnjo in čistim vmesnikom. S katerimi izzivi ste se soočili pri snovanju in izvedbi vmesnika?

Andrej Bolarič, UX in design: Glavni izziv pri oblikovanju uporabniškega vmesnika je bil vzpostaviti uporabniško izkušnjo, ki je razumljiva širokemu spektru uporabnikov in hkrati v določenih segmentih inovativna in prepoznavna.

Rok Brečko, animacije: Precej zahtevno je bilo s kratkimi animacijami podpreti in ojačati čustveni učinek »srečnih trenutkov« v storitvi, npr. ko pride do obojestranskega zanimanja, dogovora za zmenek. Pravi ritem, takt, dramaturgija animacije in estetske tranzicije so bili ključni elementi.

Kako ste se lotili promocije in distribucije mobilne aplikacije PWA? V čem so glavne razlike v primerjavi s promocijo nativnih mobilnih aplikacij?

Tina Centrih, promocija: Promocijo nove mobilne ona-on aplikacije smo zasnovali prek nagradnega kviza, kjer smo nagrajencem podelili pametne telefone, in prek člankov, kjer smo vse potencialne uporabnike informirali o naši novi storitvi. Zaradi inovativnosti, in ker smo bili med prvimi, ki smo PWA mobilno aplikacijo sploh ponudili, smo tudi za medije zelo zanimivi.

Pravkar lansiramo tudi videokampanjo, ki bo še bolj približala storitev uporabnikom in vsem, ki bi jo morali brezplačno preizkusiti 😉.

Več na: https://ona-on.com/app?utm_source=Cosmopolitan&utm_medium=pr&utm_campaign=prseptember2018

 

Preberite več na Cosmopolitan.si

Sorodni članki

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri