Olimpijske igrice

  • 08.08.2008

Smešne reklame, v katerih črtasti mož uporablja kondom kot športni pripomoček, so razburile kitajsko javnost.

(Foto: Printscreen)

Risankasti možicelj predstavlja atleta, ki recimo meče žogo na koš, le da je namesto koša kondom. Promocija kontracepcijskih sredstev je bila na Kitajskem med olimpijskimi igrami močno pospešena, zato je primerna tudi tematika reklame. Kondom je uporabljen nadvse inovativno: kot kolesa pri kolesarju, kot tarča pri lokostrelcu in kot obroč pri gimnastiki.

Avtor reklame je kitajski proizvajalec kondomov Elasun, ki izdelke promovira v slabi angleščini: "Sports make you health." Težava se je pojavila zaradi prepričanja, da te reklame ciljajo neposredno na rezidente olimpijskih vasi, torej številne gostujoče športnike, ki so znani po svojih seksualnih avanturah in predajanju užitkom po končanih tekmah.

Več pa v britanskem Telegraphu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri