Nova marketinška knjižna uspešnica: Ko digitalno postane človek

  • 11.04.2017

Steven Van Belleghem je uspešen podjetnik, akademik, avtor in predavatelj.

(Foto: naslovnica)

Napisal je tri poslovne uspešnice. Knjiga Voditelj dialogov (izdal MM) je bila leta 2010 imenovana za najbolj inovativno marketinško knjigo leta. Knjiga Ko digitalno postane človek je bila leta 2015 izbrana za najboljšo knjigo leta o marketingu. Po vsem svetu so je prodali več kot 100.000 izvodov in je prevedena v devet jezikov. Steven Van Belleghem je v Sloveniji na konferenci medijskih trendov SEMPL nastopil že dvakrat.

V četrtek, 13. aprila 2017 bo izšla knjiga tudi v slovenskem jeziku. Knjigo z naslovom »Ko digitalno postane človek: transformacija odnosov s kupci« izdaja založba Marketing Magazin (MM). Knjigo bodo predstavili ob pomoči Ranka Jelače (člana uprave Telekoma Slovenije), Igorja Pauletiča (direktorja FrodX-a) in Mitje Pirca (direktorja Indigo Consultinga).

Markting magazin v imenu urednika Marjana Novaka vse zainteresirane bralce vabi na brezplačni dogodek ob izidu knjige.

Avtor knjige Steven Van Belleghem bo 6. junija predaval na 06. Diggitu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri