Najlepša blagovna znamka

  • 26.11.2007

In ne samo lepa, tudi super! Ja, Playboy se je znašel v odlični družbi najmočnejših slovenskih blagovnih znamk in je zato 21. novembra na Gospodarski zbornici Slovenije prejel naziv Superbrands.

(Foto: Gregor Gulin)

Vseh 45 blagovnih znamk, ki nastopajo na slovenskem trgu in so po izboru strokovnega sveta poslovnih in marketinških strokovnjakov ter predstavnikov medijev prejele naziv Superbrands, je predstavljenih tudi v knjigi Superbrands Slovenia 2007. To ‘branding biblijo”, kot ji ljubkovalno pravijo v stroki, bodo uporabljale agencije, uprave podjetij, vladne organizacije, gospodarske zbornice ter študentje in profesorji na fakultetah.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri