Kot računalniška igrica, samo bolje

  • 27.06.2015

MotoGP na konzoli je kar zabavna reč, a še bolj kot to je zabavno ožemati ročico plina v živo na dirkališču.

(Foto: Aprilia)

4 fotografije v galeriji

Ob takem napredku, kot so ga letos doživeli superšportni motocikli, lahko rečemo, da se je začela nova doba motociklizma. Pri krotenju 200 ali celo več 'konjev' izdatno pomaga elektronika, ki skrbi za varnost tako pri zaviranju kot med pospeševanjem iz ovinkov.

Mala tovarna iz Noala doživlja preporod in je s prvim modelom RSV4, ki so ga predstavili leta 2009, požela velik uspeh na dirkah razreda superbike. V samo štirih letih so osvojili štiri naslove svetovnih prvakov med dirkači in tri konstruktorske naslove.

Ob novih pravilih so se lotili dela in RSV4 krepko nadgradili. Zdaj ima kar 16 'konjev' več in 2,5 kilograma manj ter elektroniko, ki prinaša večjo učinkovitost in predvsem izjemno varnost tako na dirkalni stezi kot na cesti. Tudi ko na polno zavirate ali odpirate plin, elektronika poskrbi, da kolesa ne zdrsnejo. Na dirkališču, kjer lahko v polnosti izkoristite potencial, pa pomeni, da vsega 180 kilogramov sodobne tehnike in 201 'konj' poskrbita za pospešek do 100 v pičlih treh sekundah in največjo hitrost več kot 300 kilometrov na uro.

Na stezi Aprilia RSV4 RF navdušuje, z lahkoto se potopi globoko v nagib in z neverjetno natančnostjo sledi ukazani smeri. Velik del zaslug za to tiči v zasnovi okvirja in celotne geometrije ter neskončnih možnosti nastavitev. Z aplikacijo,

ki jo namestite prek pametnega telefona, lahko na izbrani stezi in glede na trenutni položaj ponudi optimalno nastavitev za vsak posamezni del steze vsako sekundo posebej. Še opozorilo: če nameravate z aprilio RSV4RF na dirkališče, si naredite zalogo kolenskih drsnikov za kombinezon, saj jih boste v eni sezoni pokurili cel kup.

Aprilia RSV4 RF

  • Motor: 999,6 cm3, 4-valjni, 4-taktni, vodno hlajeni motor V4, 65°, dve odmični gredi, 4 ventili na valj
  • Moč: 148 kW (201 KM) pri 13.000/min Navor: 115 Nm pri 10.500/min 0-100 km/h: 3 s
  • Posoda za gorivo: 17,5 l, rezerva 4 l
  • Teža (suha masa brez akumulatorja): 180 kg
  • Prodaja: AMG MOTO, d. o. o.,
  • Cena: 19.500 evrov

TEKST Peter Kavčič
FOTO Aprilia

Sorodni članki

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri