Gorenje Smarsofa in Smartable

  • 19.06.2011

Gorenje je bilo letošnjega aprila na sejmu Kapital 2011 izbrano za podjetje leta 2010.

2 fotografiji v galeriji

Čeprav so imeli nekaj obvezne recesijske bibavice, je znamka ostala usmerjena v prihodnost in nove izzive. Njihova skupina Gorenje Group ostaja med vodilnimi evropskimi izdelovalci in inovatorji, ki domače znanje uspešno združuje z idejami svetovnih razsežnosti.

Med njihovimi prepoznavnejšimi dosežki preteklih let je med drugim tudi smartable, prestižna miza z edinstveno rešitvijo vstavljenega hladilnika v sredinskem cilindru. Ko potrebujete novo pijačo, se iz hladilnika dvigne nosilec z ohlajenimi steklenicami penine, svežim sadjem ali hladnim pogrinjkom.

Priročno za luksuzne počitniške hišice ali eno od vaših jaht, medtem ko je najnovejša različica pokrita s travnato odejo in primerna za uporabo na vrtu. Koncept smartable je Gorenje predstavil še v inovaciji smarsofa. Elegantna zofa z odstranljivim taborejem, ki se iz ležalne komponente spreminja v sedežno garnituro, vsebuje dvižni hladilnik po sistemu smartable. Gorenje namigne, da so to prvi koraki vašega vstopa v tuzemsko Hedonijo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri