Glasba: Zaton glasbenih založb

  • 15.10.2007

"Obstaja prevladujoče mnenje, da uveljavljeni glasbeniki ne potrebujejo več velikih glasbenih založb," pravi Bruce Flohr, izvršni direktor Red Light Managementa, ki zastopa izvajalce, kot sta Dave Matthews Band in Alanis Morrissette. Prince je namreč zapustil založbo že pred časom, prav tako Paul McCartney, zdaj pa se je za takšen korak odločila tudi Madonna.

(Foto: *)

"Veliki glasbeniki so v položaju, da lahko postavljajo svoja pravila in si začrtajo svojo pot v prihodnost," pravi Ted Cohen, partner medijske svetovalne agencije Tag Strategic. Založba Warner Bros si Madonne preprosto ni mogla več privoščiti.

Madonna namreč zahteva milijone. Točneje 120 milijonov dolarjev, kolikor ji je pripravljena plačati agencija Live Nation, ki sicer organizira dogodke v živo (koncerte in podobno). Vprašanje pa je, ali je Madonna danes vredna takšne naložbe. Marsikdo pravi, da njenih novih komadov množice ne pričakujejo tako navdušeno kot včasih. (CNN Blog)

Zato ti glasbeniki iščejo založbe, pri katerih imajo več svobode in hkrati dobro finančno okrilje. Paul McCartney je zatočišče našel pri začetniški založbi Hear Music, ki sta jo lansirala Starbucks (verižna prodajalna kave) in Concord Music Group.

Podobno se odloča večina britanskih rokovskih glasbenikov, saj jim te založbe omogočajo, da albume objavljajo na spletu in potem se poslušalci sami odločijo, ali želijo kupiti zgoščenko ali pa si vse skupaj presnamejo kar v računalnik.

Kdo jim bo sledil? Več na CNN Entertainment.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri