Full moon - ekstravaganten Akrapovičev motocikel

  • 15.03.2015

Full Moon je hudo ekstravaganten in tehnično nadvse zanimiv promocijski bajk družbe Akrapovič. Svetovni javnosti je bil predstavljen na Custom Showu v Bad Salzufnu 6. decembra – na dan, ko je vzšla polna luna.

(Foto: Primož Jurman)

8 fotografij v galeriji

Med motociklisti imajo prav posebno mesto custom motocikli, njihova videz in tehnika sta prilagojena posamez­nikovim potrebam in željam. Imperativ je priseganje na individualnost, originalnosti, enkratnost in neponovljivost. O tem, da se na to lepijo tudi hudo lepa dekleta, pričajo tudi tukaj objavljene fotografije. Plavolasa bejbi sedi na Akrapovičevem Full Moonu.

Bejba na Akrapovičevem Full Moonu

Znamka Akrapovič se je po velikem uspehu med avtomobilisti dodobra uveljavila tudi v custom segmentu, kjer z izpušnimi sistemi bogatijo Harleyjevo družino sportster, softail, dyne in touring. Za promocijo so si pred leti v Malem Hudem omislili Morsusa, svoj prvi promocijski custom moto­cikel, zdaj pa je napočil čas za nov bajk z novim sporočilom in novim imenom.

Full Moon se že na pogled popolnoma razlikuje od predhodnika. Oba motocikla, Morsusa in Full Moona, so v sodelovanju z družbo Akrapovič izdelali v slovenski delavnici Dreamachine motorcycles. Njen vodja Tomaž Capuder pravi: »Full Moon je nadaljevanje Morsusove zgodbe, a ima drugačen karakter. Pečat mu daje retro oblika, s tehnologijo izdelave, ki je podobna tisti iz obdobja ročno izdelanih prestižnih malo­serijskih limuzin. To mu daje še poseben čar. Vrnitev v preteklost je sicer trend, ki smo ga nadgradili s tehnično naprednimi elementi. Pravzaprav bi ga težko uvrstili kamorkoli, morda bi ga lahko označili za radikalnega baggerja.« Gregor Markelj, Tomažev sodelavec in dizajner, dodaja: »Full Moon je fuzija visoke tehnologije, retro streamlina, steampunkovskih oblikovalskih principov ter prestiža bondovskih vozil. Komponente smo premišljeno izbrali, oblika odkriva popolnoma nove rešitve, prvič uporabljene pri custom motociklih.« Full Moon je torej povsem samosvoj. Izstopa prednje kolo, aluminijasti obroč in pesto povezujeta rondeli iz ogljikovih vlaken.

Bejba na Akrapovičevem Full Moonu

Z velikostjo 30 palcev je resda ekstremno, ni pa novost. Novost pa je izvedba, ki je v kompozitni obliki med predelavami moto­ciklov v tej velikosti ni zaslediti. Prav tako je novost kompozitni zavorni kolut, ki ga v teh dimenzijah na motociklih tudi še ni bilo videti. Pri Dreamachinu pravijo, da je upravljanje povsem avtomatizirano, kar omogoča izvedbo minimalističnih rešitev na krmilu, brez vidnih napeljav. Parkiran lahko Full Moon prosto stoji, kar mu omogoča hidrav­lično vzmetenje. Okvir in karoserijski deli so v celoti izdelani iz pločevine in so nadgradnja paru izpušnih sistemov. Karoserija je tako del izpušnega sistema, še več, je njegov integralni del in sam bajk je zato v svojem bistvu izpušni sistem.

Tehnični podatki

Leto izdelave: 2014
Agregat: S&S knucklehead
Prostornina: 1524 cm3
Menjalnik: jims 6speed overdrive, avtomatska sklopka
Primarni pogon: dvopalčni open belt drive
Pogon zadnjega kolesa: veriga
Izpuh: dvojni, modificiran Akrapovičev
Prednje kolo: aluminij in ogljikova vlakna, aluminijasto pesto, velikost 30", širina gume 140 mm, zavorni kolut iz ogljikovih vlaken, Sicomova 6-batna zavorna čeljust
Zadnje kolo: aluminij, velikost 17", širina pnevmatike 180 mm
Okvir: vzmeten, Dreamachinov
Posoda za gorivo s karoserijskim delom: Dreamachinova
Vilice, krmilo, stopalke: Dreamchinovi
Vzmetenje: hidravlično spredaj in zadaj

TEKST Primož Jurman
FOTO Alex Štokelj, Primož Jurman

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri