Ducati Scrambler: Oživitev legende

  • 09.05.2015

Ducati je segel globoko v svojo staro zaprašeno malho modelov in iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja potegnil scramblerja. Ikono dolce vite.

(Foto: Ducati)

7 fotografij v galeriji

Pravijo, da bi bil danes prav takšen, kot če ga ne bi nehali izdelovati. Takšnega bi danes vozil legendarni Steve McQuinn, če bi še enkrat nastopil v kultnem filmu On any Sunday, v katerem je s kolegi motoristi pohajal po kalifornijski puščavi. Seveda z odprto čelado, majico, v kavbojkah in z vojaškimi škornji. Bistvo scramblerja je prav v tem: popolna vrnitev h koreninam. Za svobodo in užitek sta dovolj dve kolesi, malček terenske gume, motor, široko kros krmilo in okrogla luč, ki ti posveti ravno prav, da se varno vrneš domov, ko te ujame mrak – ker je bilo pač tako lepo in si svojo furo še malo potegnil.

Polaganje ovinkov, koliko gre po ravnini ali kakšen čas naredi na dirkališču ... Bodite resni, to je za dirkače, ti imajo dovolj svojih igrač, nabitih s 'konji', naj se potijo v usnjenih kombinezonih in pod zaprtimi čeladami drvijo tristo na uro. Scrambler ni za te stvari! Še najbolj prav bo, da najdete zaprašeno usnjeno jakno starega očeta, nase navlečete kavbojke, ki so najbolj oguljene in v katerih se počutite udobno, in z odprto jet čelado ter kros očali (lahko so tudi sončna) pa lahkimi kros rokavicami poiščete svobodo v lagodni in sproščeni vožnji.

Ducatijev dvovaljnik, ki je kakopak zasnove v obliki črke L, zmore 75 'konjev', ki so povsem dovolj iskri, da 170-kilogramski motocikel dinamično popelje iz mestnega vrveža na bližnje ovinke, po panoramski cesti do kmečkega turizma ali na izlet do morja, kjer se v tistih prijetnih dneh, ko zapaše sladoled, z dvignjenimi nogami na sosednji stol nastavite sončnim žarkom. Ducati scrambler je pravzaprav nekakšen protinapad na ihto današnjega norenja, in za to mu damo velik plus. Na dolg in udoben sedež z lahkoto naložite še sopotnico. Ta se vas bo oklenila zaradi prijetnih občutkov, in ne zaradi strahu.

Pri Ducatiju so seveda poskrbeli za popoln videz, ko ste na motociklu in tudi ko je ta parkiran v garaži. Dizajn 'post heritage' prinaša vse od majice, jakne, očal do čelade, ki je v popolnem stilu z motociklom. Zanj in zanjo seveda! Pri personalizaciji pa so šli celo tako daleč, da so pripravili kar štiri izvedbe, ki bodo zadovoljile še tako izbran okus.

Model icon navdušuje z videzom in vsestransko uporabnostjo, potem pa so tu še nekoliko dražje posebne izvedbe: urban enduro za tiste, ki jim je všeč raziskovanje malce bolj odmaknjenih kotičkov in nimajo težav s tem, da ga umažejo v kakšni blatni luži, classic s kromiranimi platišči in naperami ter fullthrottle za vse, ki jim je blizu v ZDA priljubljeni 'flattrack'. S ceno, ki ni pretirana za to žlahtno ime in za model icon ter znaša 8590 evrov, so nas spomnili, da je življenje lahko tudi sladko.

TEKST Peter Kavčič
FOTO Ducati

Sorodni članki

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri