Denar: Sponzoriran rojstni dan

  • 03.10.2007

Velike korporacije iščejo vedno nove načine reklamiranja. Najbrž so ugotovili, da ljudje naučeno preklapljamo med reklamami in se nasploh nič kaj ne zmenimo za džambo plakate, če pa lahko kukamo v sosednje avtomobile in flirtamo z lepimi voznicami.

(Foto: *)

cEdinstven korak v reklamiranju so tako postala sponzorstva rojstnih dni zvezdnikov. Med opaznejšimi je bil 18. rojstni dan teniške igralke Marie Šarapove, ki ga je spoznorirala Motorola. Športnica je dobila celo torto v obliki simbola podjetja, češ da so že tako ali tako njeni sponzorji, zakaj ji ne bi organizirali tudi dobrega žura za rojstni dan. Zastonj mobilnikov na zabavi niso delili.

Cadillac je podobno zadevo izvedel za košarkarja Shaqa, ki je 34. rojstni dan praznoval v Miamiju, tematika zabave pa je bila scena filma Scarface. Po prireditvenem prostoru sta se sprehajala tudi dva prava tigra.

Eden zadnjih, ki je praznoval sponzorsko blagoslovljen rojstni dan, je pevec Mario. Rosnih 21 let je dopolnil ob spremstvu Moeta Hennesyja, zabava pa je bila v okraju Hampton, v premožnejšem delu New Yorka. Hennesy je svoj logo natisnil celo na vabila.

Dober razlog za to početje je prav na Marijevem rojstnem dnevu podala Nia Kindy, vodja organizacije rojstnodnevne zabave. Povedala je, da se želijo različna podjetja tako približati ciljnim skupinam potrošnikov, ki se identificirajo z zvezdniki, in jim tudi tako ponuditi svoje izdelke.

Smešno, da proizvajalec alkoholnih pijač sponzorira prav rojstni dan, ko zvezdnik postane polnoleten po ameriških standardih. Vidite, nič več ni prepuščeno naključju.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri