Čisto prava Smrketa

  • 20.07.2010

Moderna pravljica o uspehu nam je podarila nekaj lepega, nekaj glasnega in nekaj zelo nadarjenega.

(Foto: Promocijski material)

Širitev medijske dostopnosti v veliki medmrežni splet ne omogoča le neskončnega vira najsočnejše pornografije, temveč ponuja tudi možnost ustvarjanja novih zvezd. Splet zato postaja vse bolj priljubljena izhodiščna točka za lansiranje novih popkulturnih izdelkov in obenem preizkušanje njihove potencialne uspešnosti. Če te ljudje ne marajo na spletu, te tudi v trgovini ne bodo kupovali.

Ko je megalomanska založba Capitol Records pod svoje okrilje vzela Katheryn Elizabeth Hudson, takrat 24-letno kalifornijsko siničko, je bilo to zanje vsekakor zelo tvegano. Katheryn, ki se je zavoljo novih, obširnejših projektov preimenovala v umetniški vzklik Katy Perry, je bila namreč nekaj novega, nekaj drugačnega, nekaj popolnoma nepreverjenega.

Dekletce, vzgojeno v ritmih gospela, oblečeno v krilca, ki spominjajo na bavarsko narodno nošo, torej v krilca kričečih barvah in retro krojev, je prepevala o zlomljenih srcih, o prvi ljubezni in o bruhanju v toaletno školjko.

O vsem, kar pritiče ameriškemu kolidžu, zaradi česar je Katy, čeprav oblečena dekliško, delovala precej pobalinsko. Ali kot je to sama najbolje opisala z naslovom svojega najuspešnejšega albuma, One of the Boys.

Da se pri grajenju njene kariere na tej dvoplastni podobi ne bi popolnoma ušteli, jo je založba Capitol najprej poslala na splet s singlom U R So Gay, v upanju, da se bo zafrkantsko-kontroverzni komad s primerno kičastim videospotom prijel med kritično maso in zasadil dovolj zanimanja za začetek drugega dela operacije Katy Perry.

Uspeh na spletu je bil nepopisen, zato je drugi del sledil kaj kmalu po spletnem singlu in novo zvezdnico bučno ter pompozno predstavil tudi v tradicionalnejših medijih. Komad, ki je Katy končno proslavil tudi pri nas, je bil seveda I Kissed A Girl, singel, ki je zasičil in popolnoma okužil radijske valove, nas bombardiral z mičnim videospotom in Katy skoraj čez noč ustoličil kot najuspešnejšo svežo glasbenico na sceni.

Tako zelo, da jo je MTV celo povabil kot voditeljico podelitve svojih nagrad. In tako zelo, da jo je sam Timbaland kmalu zatem povabil k sodelovanju na svojem albumu Shock Value II. Njun skupni dosežek pod naslovom If We Ever Meet Again se te dni še vztrajno vrti celo na radijskih frekvencah v naši domovini.

Katy Perry je zdaj zasidrana nekje med Lady Gaga in Britney Spears. Je dovolj odštekana, da je zanimiva vsakič, ko pridrsa v kader, in obenem dovolj pop, da njena uporabna vrednost pokriva popolnoma vse spektre šovbiznisa.

Tudi filmske, ne glede na starostno skupino, saj bo Katy svoj debitantski nastop na velikih platnih izvedla s Smrkci. Mali modri frajerčki naše mladosti bodo namreč prihodnje leto zaživeli v animiranem CGI-filmu, v katerem je Katy svoj glas posodila – ja, uganili ste – pregrešni Smrketi. Ti dam, ti dam, ti do.

Ob filmu je Katy za nas zanimiva tudi zaradi čisto svežega albuma. Teenage Dream, glamurozni pop izdelek nove generacije, bo poskušal nadaljevati uspeh predhodnika One of the Boys, ki je Katy poleg platinaste naklade prigrabil še dve nominaciji za gremija.

Verjamemo, da ji bo spet uspelo ujeti našo pozornost, tako z vokalom kot tudi s svojimi velikimi očmi, kratkimi krilci in namigovanji na biseksualnost. Hej, če je prepričala Madonno, ji res nimamo česa očitati.

Darjo Hrib

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri