Kako sem kot nepoznavalec pristopil h kupovanju novega avtomobila – in končal v Audiju Q3

  • 05.02.2019

Pravijo, da je avtomobil kot romantični partner – če ga dlje časa nimaš, te ljudje začnejo čudno gledati. Jaz sem ga sicer imel (avto, namreč), a je bil že tako upehan in zdelan, da me več ni zmogel zanesljivo pripeljati dlje kot par izvozov na ljubljanski obvoznici, zato je bilo praktično tako, kot da ga nimam.

(Foto: Audi)

Ta rastoča nemobilnost je postajala neprijetna in čudaška, zato je bil čas za spremembe. A kako naj se odločim za nov avto, če pa o teh jeklenih stvaritvah nimam kaj dosti pojma in jih zato največkrat sortiram le po tem, kateri ima najbolj odštekane prednje luči in najbolj kul platišča. Zato sem se predal notranjemu glasu, ki me že od mojih prvih dni z vozniškim izpitom, ko sem največkrat vozil fotrovega poskočnega Audija S4 s športno formo starega Audija 100, nagovarja k tej popularni nemški znamki. Dovolil sem, da se je ta stara predanost prebudila nekje globoko v meni in želel sem na lastni koži izkusiti, če se izraža tudi v praksi.

Q3 po nasvetu

Za začetni nasvet sem pobaral ljudi, za katere sem vedel, da so že vozili ali se vsaj spogledovali z Audijem. Zanimalo me je, kam se nagibajo s svojimi izkušnjami in dobil nasvet, da naj preverim novega Audija Q3. Češ, da ni prevelik za moje pogosto beganje po mestnih ulicah in obenem ne premajhen za udobne izlete, ki se običajno končajo s kopico vrečk (njena hiba) ali pa gajbicami poljskih pridelkov, saj očetova samooskrbna produkcija endivije in paradižnikov močno presega potrebe dveh upokojencev.

Audi Q3

Odločil sem se, da preverim, če se Q3 dejansko prilega mojim pričakovanjem. Stopil sem v salon in sedel v lično spoliran SUV, pri tem pa najprej uzrl ogromen 10,25-palčni zaslon, na katerem se je prikazovala podrobna navigacija z vsemi dodatnimi informacijami o vozilu in potovanju. »To je virtualni prikazovalnik, kjer se prikazujejo vse potrebne informacije – recimo hitrost, pa število vrtljajev, funkcije sistema MMI in tako naprej – in so vedno v vašem vidnem polju, kako se prikazujejo, pa lahko popolnoma prilagodite vašim potrebam,« mi prijazno razložijo medtem, ko jaz le nemo kimam in si mislim, da je tole zagotovo nekaj, kar bi našli le še v Milenijskem sokolu, če bi ta obstajal v naši realnosti.

Audi Q3

Razumeti morate, da je bil moj stari avto v srednjih najstniških letih in dokler mi je služil kolikor toliko zadovoljivo, nisem pogledoval po ponudbi nenehno razvijajoče avtomobilske industrije. Zato se niti nisem zavedal, da so avtomobili v vmesnem času postali kot vesoljske ladje iz Vojne zvezd. Videti takšno opremo je bilo naravnost fascinantno. Odzivi na dotik, futuristični displej, virtualni zasloni … vožnja je zdaj en sam digitalni užitek s popolno interakcijo.

Za vrečke in gajbice

Prej omenjena nepričakovana prtljaga, ki se znajde v avtu vsakič, ko se pripeti izlet na družinski dogodek ali pa na ogled kakšnega malce večjega mesta, zahteva, da pokukam v prtljažnik. Ker je Q3 vendarle SUV, sem pričakoval, da bo nudil več kot dovolj prostora tudi v primeru, da se nekega dne prekvalificiram v drvarja in moram nenadoma tovoriti izdatne kubike lesenih hlodov. Pa me je v bistvu volumen še bolj presenetil.

Tale Audijeva žverca namreč nudi do 675 litrov prostornine prtljažnika, skupno pa kar 1.525 litrov prostora za shranjevanje, kar pomeni, da bi verjetno lahko v ta avtomobil spravil vse, kar si lastim na tem svetu. Nisem pa prepričan, če to pove več o meni ali o avtomobilu.

Audi Q3

Q3 nudi izdatno udobje in prostor, kar je v času, ko dolga potovanja z avtomobili niso več bav bav, obenem pa zaradi vedno večje gostote prometa tako ali tako kar naprej tičimo v avtomobilu, nujno, da vožnja tudi v bolj ekstremnih oblikah ne postane neprijetna ali težavna. Pa da ne glede na situacijo vedno ostane prostor za fitnes torbo in vreče živeža iz trgovine. K sreči pri novem Q3 obstaja opcija, da se prtljažnik odpira z gibom noge, tako da preklinjanja ob iskanju ključa nekje globoko v žepih medtem, ko skušam ohraniti ravnotežje treh nakupovalnih vrečk, ne bo več.

Osvetljeno prepričanje

Kot sem omenil na začetku, pa sam največkrat pogledam avtomobile v oči – pardon, luči. Zdi se mi, da se avtomobilske znamke že kar bahajo s tem, kdo bo svojim avtomobilom izdelal najbolj odbite in vpadljive luči, da bodo drugi vozniki že od daleč videli približevanje impresivne avtomobilske prihodnosti.

Audi Q3

In pri Q3 sem se lahko le nasmehnil. Aha, takole je videti avtomobilski pogled jutrišnjega dne. Na tem novem modelu sta prednja žarometa elegantno ozka, proti maski vozila pa se še dodatno zožita, da je srditi videz, odet v LED-tehnologijo, primerno skladen z linijami celotne forme. Ta je markantno širokopleča in varnost, ki jo nudi, izraža tudi navzven. Pogled z višine postavnega SUVa in zajetna prezenca celotnega Q3 resnično da občutek, da s tem silakom lahko potuješ kamorkoli.

Audi Q3

Davni navdih nad Audijem iz mojih prvih vozniških let je tako vsekakor vztrepetal. Čeprav nisem poznavalec tehničnih podrobnosti in je moj najbolj mehanski podvig verjetno bil trenutek, ko sem odpadli pokrov za baterije na daljinskem upravljalcu mojstrsko zalepil s selotejpom, mi je bilo jasno, da pri Audiju Q3 sedim v tehnološko-mehanskem presežku. Ob vsem navdušenju mi potem ostaja samo še vprašanje, če žrtvujem malce več in izberem S line. Malce bolj športen videz vendarle tako lepo pritiče moji mladostniški predanosti očetovemu staremu S4.

Promocijska objava.

Sorodni članki

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri