Recesija?!

  • 07.01.2009

Če sprašujete po ceni, si ga ne morete privoščiti. Pa tudi če imate 750 tisočakov, bo težka, saj jih bodo izdelali le 75.

(Foto: Mercedes-Benz)

2 fotografiji v galeriji

Imenovan po odličnem dirkaču iz prejšnjega stoletja, danes skoraj 80-letnem siru Stirlingu Mossu, je SM 355 tisočakov vredna tovarniška predelava mercedes-benza SLR mclaren roadsterja. Precej denarja za avtomobil brez šip in strehe, ne? Jasno, ne gre zgolj za posebno serijo, s katero bo nemška tovarna avtomobilov z ognjemetom končala izdelavo serije SLR – kupeja ni več v ponudbi, zdaj izdelujejo roadsterja, poleti pa bodo ponudili mossa – in proslavila zaključek projekta z McLarnom, temveč za štirikolesno relikvijo, ki je narejena v čast legendarni srebrni puščici, mami pa predvsem zbiratelje. Seveda tiste, ki so odporni proti recesiji.

Ker pa jih bodo naredili le 75, bo MB-jeva zavrnitev gotovo zabolela tudi precej zainteresiranih kupcev, ki jim denar ni problem. Toda sanje so dovoljene, navadnim smrtnikom pa domišljija pomaga pri sanjarjenju, kako je voziti speedsterja 350 kilometrov na uro. No, v resničnosti lahko zelo bolijo vrat in roke, ko policisti ilegalnemu dirkaču nadenejo samozatezne lisice (upamo, da mu pri tem ne prilepijo obraza na motorni pokrov, pregret od galopiranja 'konjev'). Še prej jim lahko demonstrira, da MB SLR stirling moss prešteje od 0 do 100 kilometrov na uro v le treh sekundah in pol.

Srečneži se z njim ne bodo preveč vozili, bolj je namenjen nedeljskim izletom, šopirjenju in uram, kaj uram, dnevom kramljanja o čudovitem dizajnu in tehniki. Predhodnik, 300 SLR iz petdesetih let prejšnjega stoletja, je nosilec večnega rekorda Mille Miglie: 10 ur, 7 minut in 48 sekund. SLR SM je reinkarnacija, vendar pa seveda ni namenjen dirkanju, ampak, tako Mercedes-Benz, posameznikom z izbranimi zahtevami in posebnimi sanjami. Zaradi majcenih prednjih šip se pred vožnjo z mossom ne splača zaviti k frizerju, ravno tako je odveč vprašanje, kje se neha motorni pokrov in kje začne kokpit. In s čim ga lahko pokrijemo? S ploščama iz ogljikovih vlaken, tako da se na sedežih in armaturki ne nabira prah.

Če se še niste ohladili in vam petinsedemdesetica leži, ne obupajte. V kakšnem oglasniku se še vedno najde kaka solidno ohranjena alfa 75.

Mitja Reven

foto: Mercedes-Benz

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri