Postavljaški dvokolesnik Husqvarna nuda 900 R

  • 01.02.2012

Tale huska že zaradi zgovornega imena v Playboy vsekakor sodi.

6 fotografij v galeriji

Husqvarna? Kaj ne delajo kosilnic in motornih žag? Res jih, toda Husqvarna je tudi najstarejše ime v svetu motociklizma: le nekaj mesecev, preden so čez lužo začeli sestavljati harley-davidsone, so leta 1903 Švedi ustvarili prvo husqvarno. Leta 1987 je znamko kupila italijanska Cagiva, pred štirimi leti pa je v želji po širitvi modelne palete prišla v BMW-jeve roke.

Nemška znamka se namreč težko (ali pa se noče) znebi imidža resnih, odraslih motociklov. Ako bi v urejenem salonu stala nuda z okroglo modro-belo značko, bi se BMW-gospodom zazdelo, da so se vodilnim v Berlinu možgani skisali kot zelje, ki ga radi mlatijo skupaj s klobasami.

Zato je nuda husqvarna, in ne beemve, čeprav tesno tehnično sorodstvo z modeloma F800R in F800GS ni nobena skrivnost. Celo pohvalijo se, da je glavni cevni okvir z izjemo glave okvirja enak kot na BMW-jevem enduro modelu in da so si motor ter še nekaj komponent sposodili pri slečenem F800R.

Po prvih kilometrih na prekrasni Sardiniji za ljubitelje polaganja (ovinkov, da ne bo pomote) se zdi, da so zadeli v polno.

Ekstravagantno in postavljaško zrisan dvokolesnik ima ravno pravšnjo mero italijanskega temperamenta, da bo parkiran vzbujal pozornost in da med priganjanjem po cesti ali dirkališču komponente ne bodo ječale pod obremenitvami. Čudežev ne pričakujte, a nuda je obenem lahko tudi spodobna izbira za daljši izlet.

No, vzmetenje precej čvrsto prenaša sunke s ceste, prostora za rokavice ali dokumente ne iščite. BMW seveda ne bi bil BMW, če ne bi kupcu takoj ponudil možnost torb, kovčkov in boljše zaščite pred vetrom.

Nuda je lepa, temperamentna in zaradi nemških kakovostnih standardov dobro sestavljena. Kot bi italijansko manekenko naučili gospodinjskih opravil. Dobra kombinacija!

Husqvarna nuda 900 R

motor: dvovaljni vrstni, elektronski vbrizg, 898 cm3
moč: 77 kW (105 KM) pri 8500/min
navor: 100 Nm pri 7000/min
največja hitrost: več kot 200 km/h
poraba goriva: okoli 5 l/100 km
teža z gorivom: 195 kg
posoda za gorivo: 13 l

Video si lahko ogledate na spletni strani www.moto-magazin.si.

Matevž Hribar, foto Husqvarna

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri