Playboat: Paolo Casani

  • 23.04.2011

Paolo Casani je Italijan, ki ljubi lepoto. Kot svež obraz v navtični industriji je kariero začel pred tremi leti, pred tem pa 25 let delal v modni industriji, kjer je sodeloval z največjimi imeni, kot so Armani, Valentino, Calvin Klein in Ferragamo.

9 fotografij v galeriji

Leta 2008 je njegove sposobnosti opazil Paolo Vitelli, lastnik skupine Azimut Benetti, ki je eno vodilnih podjetij v gradnji in servisu prestižnih megajaht. Sprva mu je podelil mesto direktorja v podruž­nici Fraser yachts, nato pa ga letos januarja imenovali za glavnega izvršnega direktorja podjetja Azimut.

PB: Kako vam je uspelo tako na hitro zasesti tako pomemben položaj?

PC: Težko vprašanje. Če sem odkrit, ne bi vedel zagotovo, kar zgodilo se je. Prihajam iz drugačnega poslovnega okolja in to je moja prva izkušnja v svetu jaht. Prej sem delal v modi, pa me je nekega dne poklical gospod Vitelli, predsednik skupine Azimut Benetti, in izrazil željo, da bi zasedel mesto v oddelku Yachtique pri Fraser yachts. In tako smo začeli novo dogodivščino. To je pravzaprav četrti oddelek, ki je popolnoma predan strateškim storitvam, kot so servis, finančne storitve, preskrba z osebjem, zavarovanja … Poleg tega gradimo tudi marine, ki jih nato upravljamo. Naš koncept je, da ustvarimo mrežo storitev, ki jih potrebujejo naše stranke: od čarterja do upravljanja jaht, popravil, zavarovanja, opremljanja …

PB: Katera življenjska načela so pripomogla k takemu uspehu?

PC: Moje glavne vodilo je, da veliko pozornosti posvečam detajlom, saj brez tega v takem poslu zagotovo ne bi mogel uspeti. Že od nekdaj delam na področju luksuza, in čeprav so bila to nekoč oblačila, zdaj pa jahte, koncept ostaja isti. Imamo isti tip strank, ki imajo poseben način življenja, razmišljajo drugače, in če jim želimo ustreči, moramo zelo dobro vedeti in razumeti, česa si želijo. Vsekakor je to segment strank, ki pričakujejo posebno obravnavo in so zelo pozorne na podrobnosti. Zato moramo ustvariti ravno takšno okolje, ki jim bo ustrezalo. Sploh pa so se na tem trgu, kot tudi na številnih drugih, v zadnjih petih letih zgodile ogromne spremembe, zato moramo tudi mi spremeniti pravila igre in jo začeti igrati drugače. Ni več dovolj, da ponujamo odlične produkte. Seveda je to še vedno podlaga, ampak na svetu je še veliko pro­izvajalcev jaht, ki izdelujejo dobra plovila z izjemnimi lastnostmi, podprta z močnim trženjem. Zato moramo, če želimo biti na vrhu in zmagati, narediti presežek. Ker je industrija že stara, moramo strankam ponuditi več in jim omogočiti vse potrebne storitve, ki jih potrebujejo. V vsakem primeru se nam­reč absolutno zavedamo, da za naše stranke jahta pomeni užitek in prosti čas. Kar je za nas posel, je za njih užitek, in ko imajo v svojih običajno zasedenih urnikih teden ali dva počit­nic, seveda ne želijo tega zapraviti še za urejanje vseh mogočih administrativnih zadev in se ukvarjati s težavami, kot so najti prost privez v različnih marinah, najeti kapitana in osebje, urediti zavarovanja za na pot … Skratka, potrebujejo nekoga, ki to lahko uredi namesto njih. Seveda pa morajo tej osebi oziroma podjetju popolnoma zaupati, da bo to res urejeno. In to je naš cilj: da se uveljavimo kot tisti, ki zares poskrbi za vse potrebe cenjenih strank.

PB: Prej ste zasedali pomembne položaje v prestižnem svetu mode, zdaj zasedate najpomembnejše položaje v ekskluzivnem svetu jaht, kar je seveda velik uspeh. Ali vam je ta uspeh prinesel kakšne plejbojevske prednosti?

PC: [smeh] Živim zelo tradicionalno. Poročen sem že več kot 30 let z eno ženo – ena je popolnoma dovolj – in imam dva otroka, hčer in sina. Torej je moje življenje popolnoma običajno.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri