Mercedes-AMG GT S roadster - Krasna trikraka zvezda

  • 19.09.2018

Mercedes-Benz je med roadsterja GT in GT C nedavno postavil AMG GT S.

(Foto: Daimler Ag - Global Communicatio)

6 fotografij v galeriji

Da gre za vmesni člen med obema že znanima roadsterjema, govori že motor, ki je tako kot pri prvih dveh štirilitrski z osmimi valji in dvema turbopuhaloma, po vsakim na eni strani motorja. Njegova skupna moč znaša 522 'konj' oziroma 384 kilovatov, kar je ravno nekje med starejšima bratoma, ki zmoreta 350 oziroma 410 kilovatov. In glede na to, da že 'osnovna' izvedba modela GT roadster pri končni hitrosti preseže magično mejo 300 kilometrov na uro, bi bilo nezaslišano, če je tudi izvedba S ne bi. Jo. Merilnik se ustavi pri 308 kilometrih na uro.

Da gre za spoj obeh modelov, se morda še najbolje vidi pod avtomobilom. Novinec je od najmočnejšega v trojici prevzel zadnji diferencial z elektronskim omejevalnikom zdrsa, samodejno nastavljivo podvozje ter športni izpušni sistem in zavore, ne bo pa standardno opremljen s sistemom štirikolesnega krmiljenja in širšimi zadnjimi pnevmatikami, ki ostajajo rezervirane za modela GT C in GT R. A za doplačilo se menda dobi tudi to. Nekaj sprememb bo tudi v notranjosti avtomobila, in sicer bo osnovna izvedba odeta v pravo usnje in mikro vlakna, za doplačilo pa si lahko naročite različne kombinacije zgolj usnjene notranjosti oziroma oblog iz napa usnja.

Mercedes-Benz naročila za novi model že zbira, prvi srečneži pa se bodo z njim zapeljali na začetku julija. Cena? Začne se pri dobrih 140 evrskih tisočakih. Sicer pa GT S roadster ni zadnji v seriji vozil AMG GT, ki jih Mercedes namerava predstaviti do konca proizvodnje tega modela, ki ga je prvič predstavil pred štirimi leti. Ponudba naj bi namreč doživela svoj vrh leta 2020 z modelom GT black series z močjo okrog 630 'konjev'. Torej, če se vam ne mudi, ste potrpežljivi in tudi podjetni, lahko 140 jurjev v dveh letih še malo oplemenite in si konec drugega desetletja tretjega tisočletja privoščite pravo roadstersko zverino z zvezdo na motornem pokrovu.

TEKST Jure Šuljica 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri